Clientul nostru e o companie daneza ce ofera solutii software operatorilor de turism. Solutia lor pentru agentii de turism include tool-uri de structura a datelor si de SEO, de management financiar si monitorizare a platilor, de gestionare a tichetelor si creditelor, tool-uri pentru optimizarea automata a preturilor, CRM, solutii de marketing si 2 aplicatii mobile pe care agentiile le pot customiza si oferi clientilor lor finali.
Gestionarea relatiei cu clientii, chestionare de masurare a satisfactiei, campanii promotionale si oferte speciale, raportare si comunicare cu furnizorii in mod autonom, facturare si statistici multiple, previzionare si optimizare automata a preturilor, integrari cu furnizori majori din aceasta industrie – toate acestea sunt doar o mica parte din complexitatea platformei.
Din cauza acestui nivel de complexitate, a fost important sa ne concentram si pe asigurarea calitatii inca din momentul in care produsul a inceput sa se maturizeze, acum mai mult de 8 ani. Pentru a ajuta clientul nostru sa transforme lumea turismului si a HoReCa, am folosit noi tehnici si cele mai bune practici din industria de asigurare a calitatii software-urilor, si ne-am imbunatatit propriile procese de QA pe parcurs.
Ne ocupam de testare automata, testare manuala, suport client, rafinarea cerintelor, documentare si alte procese.
Folosind aceasta abordare, combinam testarea de regresie rapida si feedback timpuriu in stabilitatea de ansamblu a sistemului, cu abordarea intuitiva a diverselor scenarii manual pentru functionalitati noi.
Procesele si procedurile echipei au fost de asemenea imbunatatite pe parcurs, in modalitatea cea mai pur agila, renuntand la ce era gresit si pastrand ce era bun. Toate acestea au dus la comunicare mai facila, feedback mai clar, rezolvare mai rapida a blocajelor si solutii adaptate la viitor si aplicate cand e nevoie.