Sincronizarea conceptelor de design cu cerintele de development
- In faza de implementare, elementele vizuale au fost adaptate la formatul site-ului web. Echipa de dezvoltare a lucrat impreuna cu echipa de proiectare pentru a obtine cele mai bune rezultate la nivel de UX.
- Paginile principale (carti, cadouri, jocuri etc.) au fost proiectate si implementate ca pagini de layout pentru a oferi o expunere larga si dinamica a produselor.
- Am combinat elementele vizuale si functionalitatile tranzactionale pe aceeasi pagina pentru a oferi o experienta completa pe tot parcursul procesului de cumparare.
Implementare de functionalitati avansate pentru afisari relevante ale produselor
- Am creat un modul personalizat pentru Magento 2 capabil sa scaneze ce categorii au produse in stoc si care nu. Categoriile fara produse sunt dezactivate automat de pe site si reactivate atunci cand produsele redevin disponibile.
- Pe pagina principala am implementat diverse widgeturi pentru a genera o imagine de ansamblu dinamica a produselor promovate (carti lansate recent, autori romani / accesorii de carti / bestseller, etc.).
- Am implementat mai multe functii de cautare si filtrare (sugestii pentru oferirea celui mai bun cadou, listarea produselor pe baza unor criterii specifice, filtrarea produselor in functie de pret, categorie, editor etc.) pentru a simplifica procesul de achizitie si a promova produse relevante.
Adaptarea functiilor existente la nevoile de business
La un website dezvoltat pe Magento 2 pot fi adaugate o serie de functii si functionalitati externe.
Se poate intampla, insa, ca aceste functionalitati sa nu raspunda punctual unor nevoi specifice de business - ele fiind gandite ca functionalitati cu aplicabilitate pe o scara larga de servicii.
De exemplu, modulul de livrare Urgent-Cargus pe care bookcity.ro il foloseste a avut nevoie de modificari importante pentru a raspunde nevoilor clientului nostru si pentru a oferi experienta completa pe care o asteapta utilizatorii.
Principalele optimizari pe care echipa noastra le-a aplicat modulului Urgent-Cargus:
- afisarea codului AWB pe formularele de urmarire a comenzilor;
- atasarea facturilor pdf la comenzi;
- calcul automat al costurilor de expediere pe baza valorii totale a comenzii.
Utilizarea de tehnologii si instrumente performante cu focus pe rezultate
- Integrari inteligente 3rd-party pentru a oferi o experienta de cumparare completa si fara riscuri (CDMS ERP, sistem de plata MobilePay, modul de transport Urgent-Cargus personalizat).
- Urmarirea comenzilor in timp real, calcularea automata a costurilor de expediere si optiunea de ambalare a cadourilor. Functionalitati BOPIS (cumperi online - ridici direct din magazin), plus un sistem multi-inventory care le permite clientilor sa identifice rapid magazinele Bookcity unde sunt disponibile produsele alese.
- Modul shopping assistant personalizat - atunci cand cumpara un cadou, clientii pot filtra produsele in baza a 3 criterii principale (sex, varsta, hobby-uri) pentru a primi doar sugestii relevante.
- Modul SEO personalizat, bazat pe CSV, pentru automatizarea redirectionarilor 301.
Oferte dincolo de experienta on-page
Atunci cand ai un business e-commerce este esential sa oferi inclusiv experiente de cumparare off-page pentru a-ti creste sansele de conversie a vizitatorilor si prospectilor in clienti fideli:
- ATRAGI noi clienti: daca un prospect cauta o anumita carte folosind motoarele de cautare (de exemplu: Google) dar produsul nu mai este disponibil in stocul BookCity, in rezultatele afisate va vedea, totusi, produsul cu optiunea de notificare atunci cand acesta redevine disponibil;
- CONVERSIA prospectilor in clienti: trimitere automata de emailuri personalizate care le reaminteste prospectilor ca au produse adaugate in wishlist;
- FIDELIZAREA clientilor existenti: modul shopping assistant personalizat - atunci cand cumpara un cadou, clientii pot filtra produsele in baza a 3 criterii principale (sex, varsta, hobby-uri) pentru a primi doar sugestii relevante.