Dezvoltare sistem CRM

Acoperirea nevoilor de business specifice, prin sisteme CRM personalizate, care tin pasul cu tendintele de transformare digitala din piata.

De ce ai nevoie de un sistem CRM personalizat pentru afacerea ta?

Transformarea digitala ajuta business-ul tau sa devina proactiv, ofera date relevante pentru luarea deciziilor la nivel de top management si le ofera angajatilor instrumentele necesare si mediul potrivit pentru a performa. Fiind parte importanta din aceasta transformare, un sistem CRM personalizat joaca un rol esential in deblocarea proceselor interne si externe si plaseaza activitatile de marketing, sales si customer management intr-o platforma comuna si in workflow-uri coerente.

Folosesti un soft CRM standard si vrei sa il personalizezi si optimizezi?

Lucrul cu o solutie standard aduce o serie de limitari, in timp ce functionalitatile integrate in solutie raspund prea putin nevoilor specifice ale companiei. Trimite-ne detalii despre solutia pe care o folosesti pentru a vedea ce optimizari si personalizari putem dezvolta pentru compania ta!

Vrei sa dezvolti de la zero un sistem CRM personalizat si intuitiv?

Sursele disparate de date si lucrul cu mai multe aplicatii pot crea desincronizari si blocaje care sunt consumatoare de timp si, implicit, neproductive. Dezvolta un sistem CRM pentru simplificare si eficientizarea proceselor de marketing, vanzare si comunicare cu clientii.

Soft CRM: sistem unic - beneficii multi-level

Monitorizarea activitatilor de vanzare

Monitorizarea activitatilor de Marketing

Customer management

Monitorizarea activitatilor de vanzare

Folosind un sistem CRM personalizat si performant vei putea automatiza, eficientiza si sinconiza cele mai importante activitati de vanzare si sa obtii instant acces la date valoroase.

  • urmarire SQL (lead-uri calificate pentru vanzare);
  • customer management;
  • sistem integrat de facturare;
  • workflow-uri automatizate (pentru ofertare, follow-up, etc.);
  • procese interne si colaborari simplificate;
  • functionalitati specifice.

Monitorizarea activitatilor de Marketing

Utilizand un soft CRM personalizat poti urmari cu usurinta lead-urile generate, poti comunica rapid cu prospectii si promova mai eficient ofertele companiei. Si totul poate fi facut de catre utilizatori - angajati - dintr-o platforma comuna.

  • urmarire MQL (lead-uri calificate de marketing);
  • automatizari pentru e-mail marketing;
  • automatizari workflow-uri de marketing (ex. e-mail-urile de follow-up);
  • SMS marketing;
  • procese interne si colaborari simplificate;
  • functionalitati specifice.

Customer management

Clientii asteapta interactiuni personalizate si oferte specifice. Compania ta are nevoie de procese simplificate si eficiente, date intuitive (grafice, sincronizari de date etc.) si instrumente de lucru dedicate pentru a solutiona provocarile specifice din companie. Un sistem CRM poate sa iti ofere integral toate aceste lucruri.

  • procese interne fara blocaje;
  • comunicari personalizate cu clientii (prin functionalitati specifice);
  • decizii de business informate - bazate pe date din Analytics;
  • provocari specifice din industrie solutionate cu ajutorul unor instrumente de lucru dedicate.

Tipuri de functionalitati care pot fi integrate intr-un sistem CRM

Automatizarea vanzarilor

Functionalitati dedicate pentru fluidizarea proceselor de vanzare si management mai eficient pentru diferite componente (produse, pret etc.).

Integrari CRM

Integrari CRM cu aplicatii interne (ex. website-uri interne, portaluri) si/sau externe (ERP, CMS, e-mail etc.)

Automatizari de marketing

Functionalitati specifice pentru a acoperi activitati esentiale precum automatizari de e-mail, promotii (ex. SMS) si prezenta in social media.

Automatizari pentru customer service

Management inteligent al clientilor pentru comunicari personalizate, filtrand clientii in functie de diferite criterii si urmaridu-le comportamentul.

Functionalitati colaborative

Functionalitati dedicate pentru eficientizarea comunicarii interne, a proceselor si sistemelor de lucru.

Analytics

Raportari personalizate si date dinamice (de exemplu grafice) cu privire la eficienta vanzarilor, comportamentul clientilor si impactul activitatilor de marketing.

Functionalitati dedicate

Dezvoltarea unor functionalitati dedicate in raport cu provocarile specifice din compania ta.

Cum te putem ajuta cu dezvoltarea de soft CRM?

Din pozitia de furnizor de servicii de software development lucram cu clienti aflati in diferite stadii de evolutie. O parte dintre acestia dezvolta pentru prima data o solutie CRM personalizata, in timp ce altii sunt interesati sa-si extinda sau optimizeze solutiile existente.

Obiectivul nostru este sa livram solutii complete si flexibile (inclusiv dezvoltare aplicatii mobile) capabile sa raspunda nevoilor specifice ale companiei tale. De la consultanta IT la servicii de development, post-development, migrari de date, integrari, analiza de business, QA, suport si mentenanta - ai acces la un set de servicii complete.

Sisteme CRM dezvoltare de Roweb

Tehnologii folosite pentru dezvoltarea unui sistem CRM

ASP.NET Web API, Nancy FX, MSSQL, Elasticsearch, Memory cache, Redis, RabbitMQ, SignalR, PRTG, Octopus, Quartz.NET, MySQL, ReactJS, Docker, Google Maps API, RxJava, Retrofit, Firebase, Dagger2, Glide, PHP, Laravel, Lumen, MySQL, Vue.JS

Ce spun clientii Roweb

Am avut o experienta excelenta cu Roweb. Au fost foarte responsive si flexibili pe tot parcursul procesului de dezvoltare a aplicatiei mobile. Am lucrat cu ei pe mai multe proiecte si fiecare dintre acestea a decurs fara probleme.

Sisteme CRM dezvoltare de Roweb

PETIT Fabrice

Team Leader

Roweb s-a dovedit a fi un partener excelent cu care sa lucrezi, oferindu-ne o echipa extrem de receptiva. In timpul colaborarii noastre, a fost foarte usor sa comunic cu ei si au fost foarte flexibili in indeplinirea cerintelor noastre. mai mult

Sisteme CRM dezvoltare de Roweb

Jean Waucquez

Proprietar, WHISE nv

Ceea ce ne-a placut cel mai mult la colaborarea cu ei a fost faptul ca au livrat o echipa unita, obisnuita sa lucreze impreuna in mod eficient, in loc de programatori individuali - asa cum se intampla in cazul multor furnizori. mai mult

Sisteme CRM dezvoltare de Roweb

Ossian Vogel

Co-founder, CEO

Am dezvoltat TourPaq impreuna cu Roweb, de la un sistem de rezervari pentru mici operatori de turism, la cea mai performanta solutie de pe piata, ce raspunde nevoilor marilor companii de turism. Am fost impresionati de nivelul de... mai mult

Sisteme CRM dezvoltare de Roweb

Bjarke Hansen

CEO, Owner TourPaq Aps

Nu exista un partener mai bun decat Roweb. Arsenalul lor vast de competente a depasit cerintele noastre. Echipa de implementare este increzatoare in capacitatile proprii, are o performanta constanta, pe care te poti baza... mai mult

Sisteme CRM dezvoltare de Roweb

Paul Horner

Director la DigiConsul GmbH

nGAGE (ce a operat anterior ca Human Capital Investment Group) au lucrat cu Roweb timp de peste 18 luni si in tot acest timp am fost foarte impresionati de nivelul lor de mai mult

Sisteme CRM dezvoltare de Roweb

Tim Styles

Chief Information Officer at nGAGE

Am preluat colaborarea cu Roweb in 2019, cand proiectele erau deja in derulare. Am fost placut surprins sa vad ca echipa lucreaza cu entuziasm si le-a fost foarte usor sa imi prezinte... mai mult

Sisteme CRM dezvoltare de Roweb

Sorin-Stefan Ungureanu

General Manager at Seatbelt Consulting

CRM Software Development Company

Echipe dedicate de development pentru soft CRM

Echipele noastre IT dedicate (implicate in procesul de dezvoltare CRM) au experienta extinsa in dezvoltarea de solutii personalizate.

Arii de expertiza: Retail, HORECA, Imobiliare, Fashion, Automotive, Turism, Home&Deco, etc.

Dezvoltari pentru mobile: iOS, Android

Procesul nostru de dezvoltare al unui sistem CRM

CRM Software Development Company

Industrii pentru care lucram

Imobiliare | FinTech | E-commerce | Recrutare & HR | Turism | Asigurari | Retail | Transport

Whise CRM Software Development by Roweb

WHISE CRM (Imobiliare)

Clientul nostru avea nevoie sa inlocuiasca o solutie desktop pentru companii imobiliare, cu una web si optimizata pentru mobil, si in acelasi timp sa se transfere toate datele.

TEHNOLOGII: ASP.NET Web API, Nancy FX, MSSQL, Elasticsearch, Memory cache, Redis, RabbitMQ, SignalR, PRTG, Octopus, Quartz.NET

Custom CRM Development for nGage company

CRM pentru o companie de HR (nGAGE)

Simplificarea proceselor de HR prin extinderea de functionalitati si optimizari pe o solutie existenta: performante mai bune pentru instrumentele VMS, interfata dinamica si intuitiva, mentenanta mai usoara si mai rapida.

TEHNOLOGII: ASP.NET, SQL Server, SQL Reporting, jQuery, Telerik UI for ASP.NET AJAX, WebAPI, ElasticSearch, Knockout, RabbitMq, HTML5, CSS3

Custom CRM Development Services for a Danish Company

Solutie CRM dezvoltata pentru un tour operator (Tourpaq ApS)

Tourpaq ApS - o companie daneza care ofera solutii software operatorilor turistici. Solutiile lor pentru agentii de servicii turistice includ tool-uri pentru SEO, structurarea datelor, gestiune financiara si monitorizare a platilor, ticketing si management al creditelor, optimizare automata a preturilor si solutii de marketing si managementul relatiei cu clientii (CRM).

TEHNOLOGII: ASP.NET / MS SQL Server / ASP.NET AJAX / WCF

Custom CRM web App for a labor protection company

CRM aplicatie web pentru protectia muncii (Seatbelt)

Expertii nostri au dezvoltat o aplicatie de CRM web si mobile care a ajutat clientul sa depaseasca problemele din trecut si, totodata, sa isi dezvolte afacerea.

TEHNOLOGII: PHP, MySQL, Redis, Lumen, ReactJS, Docker, Google Maps API, RxJava, Retrofit, Firebase, Dagger2, Glide