Prima etapa in furnizarea serviciilor de mentenanta si suport este intelegerea obiectivelor de business si necesitatilor clientilor nostri. Odata ce am inteles specificitatea business-ului pentru care urmeaza sa dezvoltam, ne familiarizam cu functionalitatile si caracteristicile aplicatiei pentru a oferi cele mai potrivite recomandari privind actualizarea / mentinerea optima a acestora.
1
Analiza business (consultanta software)
2
Arhitectura sistemului si aplicatiei
3
Dezvoltare Software personalizata
4
Migrare/Integrare cloud & DevOps
5
Testare automata si QA
6
Mentenanta & Suport
Oferim servicii de mentenanta care acopera toate etapele necesare pentru ca aplicatia ta software sa functioneze eficient si in siguranta.
Astfel, apelam la experienta dezvoltatorilor nostri pentru a oferi recomandari care optimizeaza solutia digitala actuala si minimizeaza orice intrerupere a proceselor in timpul implementarii.
Iar daca software-ul tau actual nu mai functioneaza adecvat, necesita actualizari sau prezinta intreruperi, vom identifica cauza principala a problemei si o vom rezolva.
Echipa noastra de suport este aici pentru a te ajuta.
Expertii nostri sunt disponibili pentru a oferi solutii prompte si eficiente. Si, pentru ca apreciem onestitatea si transparenta, iti punem la dispozitie posibilitatea de a urmari procesul de solutionare a solicitarilor tale. Mai mult, ori de cate ori ai nevoie de informatii suplimentare, te poti baza pe suportul nostru.
Prioritatea noastra principala este sa ne asiguram ca solutia functioneaza corespunzator, iar partea de gazduire, intretinerea si upgrade-urile sunt realizate fara stres. Astfel, tu poti sta linistit deoarece beneficiezi de suportul echipei de care ai nevoie.
Inainte de a lansa aplicatia - Designul si implementarea arhitecturii si infrastructurii sistemului software sunt etape cu rol important in lansarea oricarei aplicatii. Iar noi suntem aici pentru a ne asigura ca proiectul tau va functiona eficient.
Monitorizarea sistemului - Urmarim indeaproape toate alertele pentru a identifica si rezolva imediat orice problema care poate afecta proiectul sau aplicatia ta.
Intretinerea proiectului - Oferim servicii de intretinere complete, inclusiv administrarea serverelor si a serviciilor, backup-uri, actualizari si suport pentru aplicatii. Echipa noastra ofera, in plus, si analize de performanta pentru a asigura buna functionare a solutiei tale.
Masuri avansate de securitate - Echipa noastra de experti poate ajuta la stabilirea masurilor de securitate pentru toate nivelurile si serviciile, inclusiv limitarea si monitorizarea accesului utilizatorilor. De asemenea, implementam proceduri organizatorice si tehnice pentru a proteja datele personale, asigurand securitatea impotriva potentialelor atacuri.
Suport si asistenta - Echipa noastra de experti este pregatita sa faca fata oricarei provocari. Analizam situatia pe baza unor criterii de evaluare si stabilim prioritatile, apoi solutionam cererile rapid si eficient folosind metodologia Agile.
Actionam prompt atunci cand apar probleme.Totodata, stim ca identificarea timpurie a acestora poate duce la importante economisiri de timp, bani si alte resurse implicate in procesul de dezvoltare.
Prin serviciile de mentenanta si suport, echipa noastra reuseste sa ofere incredere si o adaptare usoara la necesitatile si cerintele in continua schimbare ale clientilor.
Ofera de servicii software end-to-end
Costuri optimizate, eficienta crescuta, securitate sporita
Acopera nevoile de transformare digitala
De la analiza business-ului, pana la procesele post-implementare
Ofera echipe cu experienta
Peste 50% dintre software developeri sunt seniori
Acopera toate rolurile necesare intr-un proiect
Software developeri cu experienta, project manageri, specialisti QA, DevOps
Experienta variata
Dezvoltam solutii variate, folosind stack-uri de tehnologii moderne
Fara bariere culturale si lingvistice
Software developeri care vorbesc fluent limba engleza (scris si vorbit)