Aplicatie web pentru imbunatatirea performantei in procesele financiare care implica mai multe parti (banci - fonduri de garantare - clienti)

Dezvoltarea unei platforme web dedicate (cu focus pe user experience - UX) care permite colectarea, stocarea si sincronizarea dinamica a datelor de la institutiile financiare intr-un modul online conectat la aplicatia existenta.

TEHNOLOGII

ASP.NET WebForms, .NET Framework 4.6, Google reCAPTCHA, Microsoft ASP.Net Identity, BCrypt.Net-Next, Serilog, nClam, Dapper ORM, Twitter Bootstrap, Toastr.js

software acordare credite

NEVOIA CLIENTULUI

Implementarea unei solutii tehnice care sa permita:

  • inregistrarea online a solicitarilor de garantare de catre institutiile finantatoare/bancile;
  • schimb rapid de documente intre partile implicate in procese;
  • imbunatatirea fluxurilor de lucru.

SOLUTIA

Platforma Web care permite utilizatorilor institutiilor financiare:

  • sa introduca informatiile aferente solicitarilor de garantare;
  • sa vizualizeze solicitarile de garantare;
  • sa modifice informatiile/datele introduse;
  • sa incarce/stearga documentele aferente unei solicitari de garantare.
software acordare credite

Principalele directii ale proiectului:

  • FGRC primeste constant de la institutiile finantatoare un volum mare de solicitari pentru obtinerea de garantii pentru producatorii din domeniul agricol.
  • Initial, procesul de colectare/stocare/sincronizare a datelor si documentelor transmise se derula destul de lent si era consumator de timp.
  • Am creat pentru FGCR o aplicatie Web (dezvoltata in .NET C# cu MVC pattern). Aceasta permite utilizatorilor institutiilor financiare:
    • sa introduca informatiile aferente solicitarilor de garantare;
    • sa vizualizeze solicitarile de garantare, sa modifice informatiile/datele introduse;
    • sa incarce/stearga documentele aferente unei solicitari de garantare.
  • Platforma dezvoltata a raspuns integral nevoilor clientului si, in prezent, il ajuta sa isi creasca productivitatea si performanta la nivel de procese derulate cu terti;
  • Beneficiile aduse de solutia digitala livrata de Roweb l-au determinat pe client sa isi doreasca optimizari si functionalitati si pentru alte activitati. De aceea, a ales sa continue colaborarea cu noi astfel ca proiectul va avea si o a doua faza.
software acordare credite

Roluri acoperite in proiect

consultant & project manager

programator HTML

programatori
(Developeri ASP Net Web Forms)

Tehnologii

ASP.NET WebForms, .NET Framework 4.6, Google reCAPTCHA, Microsoft ASP.Net Identity, BCrypt.Net-Next, Serilog, nClam, Dapper ORM, Twitter Bootstrap, Toastr.js

Servicii

Consultanta, dezvoltare & implementare aplicatii business

Status

Faza 1 a proiectului incheiata - clientul a solicitat extinderea colaborarii cu o faza 2 pentru dezvoltarea unor functionalitati suplimentare

Localizare

Romania

Industrie

Aplicatii business servicii financiare

Canalul prin care a ajuns la Roweb

Din website

Contacteaza-ne

Clientul nostru

Clientul nostru, Fondul de Garantare a Creditului Rural (FGCR), are misiunea de a sprijini IMM-urile, in vederea obtinerii de finantare (de la banci sau alte institutii financiare) prin garantarea creditelor acestora.

Mai precis, rolul FGCR este asumarea angajamentelor si emiterea de garantii pentru sustinerea productiei agricole, piscicole si a investitiilor in agricultura si acvacultura. Totodata, FGCR se ocupa de implementarea proiectelor cofinantate.

CONTEXTUL

FGCR primeste constant de la institutiile finantatoare un volum mare de solicitari pentru obtinerea de garantii.

Initial, procesul de colectare/ stocare/sincronizare a datelor si documentelor transmise se derula cu dificultate si era consumator de timp.

Actualizarile si prelucrarile de date se faceau, in cea mai mare parte, manual, in timp ce transmiterea de documente se facea prin metode digitale clasice (de exemplu: e-mail-ul) - ceea ce ducea la intarzieri si urmariri dificile ale solicitarilor.

Obiectivul clientului

Clientul cauta o solutie tehnica care sa se sincronizeze cu aplicatia existenta si prin care sa simplifice procesele. O astfel de solutie trebuia sa fie, totodata, usor de utilizat astfel incat sa ajute utilizatorii sa acceseze, vizualizeze si prelucreze rapid informatiile de care aveau nevoie.

SOLUTIA

Consultanta

Clientul a avut o nevoie generala clar conturata (optimizarea fluxurilor de colectare, validare si prelucrare a datelor) si cauta o solutie digitala care sa rezolve fiecare punct nevralgic din proces.

Pentru a-si defini nevoile specifice si pentru a stabili cum ar trebui aceasta solutie tehnica sa le rezolve ne-a solicitat serviciul de consultanta.

Propunerea Roweb

Pentru ca platforma pe care urma sa o dezvoltam avea scopul de a simplifica si optimiza fluxuri de procese care implicau participarea mai multor utilizatori (atat de la FGCR, cat si de la institutiile de finantare), in proiectarea solutiei ne-am propus sa atingem simultan doua directii:

  • dezvoltarea unei solutii tehnice solide care sa permita sincronizari de date si actualizari automate;
  • asigurarea unei interfete intuitive cu care utilizatorii sa se poata acomoda rapid si care sa le permita flexibilitate in editari, actualizari, etc.

Impreuna cu clientul am analizat fluxul de date si am identificat nevoile specifice ale acestuia cu privire la colectarea, stocarea si sincronizarea datelor de la institutiile financiare intr-un modul online conectat la aplicatia deja existenta.

Pentru ca platforma sa fie, totodata, si intuitiva, am luat in calcul si un UX adaptat la nevoile utilizatorilor, astfel incat datele care ajung in sistem sa fie cat mai usor de colectat dar, in acelasi timp, sa fie si validate la introducere.

software acordare credite
software garantii financiare

Solutia dezvoltata si implementata

Am creat pentru FGCR o aplicatie Web care sa permita utilizatorilor institutiilor financiare

  • sa introduca informatiile aferente solicitarilor de garantare;
  • sa vizualizeze solicitarile de garantare;
  • sa modifice informatiile/datele introduse;
  • sa incarce/stearga documentele aferente unei solicitari de garantare.

Aplicatia Modul Online a fost dezvoltata in .NET C# cu MVC pattern si a fost structurata pe 3 niveluri:

  • Data access layer (DAL) pentru operatiuni de accesare a bazei de date in MS-SQL;
  • In layer-ul de BUSINESS Logic Layer (BLL) se afla implementarea modulului DAL peste care este aplicata logica de stocare, modificare, validare si agregare a datelor financiare;
  • Modulul web acceseaza toate datele furnizate de BLL si permite interactiunea cu userii.

Tehnologii, frameworks si librarii folosite:

  • Aplicatie ASP.NET WebForms, cu .NET Framework 4.6;
  • Creare de utilizator public, pe baza de formular tipizat, securizat prin Google reCAPTCHA;
  • Roluri de utilizator & Autentificare - Microsoft ASP.Net Identity;
  • Criptare parole - BCrypt.Net-Next;
  • Logare de mesaje - Serilog;
  • Scanare fisiere de continut malitios - nClam;
  • Detectia tipului de fisier incarcat, prin citirea zonei de antet - FileSignatures;
  • Generarea de formulare/anexe/contracte, cu datele utilizatorului - Mono.TextTemplating;
  • Generare de documente in format PDF - ABC Pdf;
  • Generare de rapoarte in format Excel
    • u pre-2007: NPOI;
    • u post-2007: EPPlus.
  • Acces baza de date - Dapper ORM;
  • Interfata WEB - Twitter Bootstrap;
  • Notificari WEB - Toastr.js.
software garantii financiare

Functii si functionalitati

  • Inregistrarea si crearea profilurilor institutiilor financiare;
  • Culegerea datelor institutiilor financiare si a bancilor;
  • Inregistrarea solicitarilor de garantie;
  • Inregistrarea solicitarilor de modificare pentru cele existente;
  • Listarea, filtrarea, exportarea datelor inregistrate pentru fiecare client;
  • Analiza si validarea datelor financiare;
  • Cererea de modificare a datelor invalide catre institutia finantatoare;
  • Standardizarea si Sincronizarea datelor cu aplicatia deja existenta;
  • Generarea si descarcarea contractelor pentru semnat si reincarcarea acestora pentru incheierea finantarii;
  • Personalizarea setarilor de upload ce trebuie indeplinite de un fisier;
  • Vizualizarea istoricului cererilor: statusuri de validare, valori modificate;
  • Re/Atribuirea cererii unui responsabil.
software garantii financiare
software garantii financiare
software garantii financiare
software garantii financiare

Etapele proiectului

1

Auditarea nevoilor si asteptarilor clientului

software garantii financiare

2

Servicii de consultanta pe proiect

software garantii financiare

3

Livrarea si validarea propunerii de proiect

4

Implementarea si testarea solutiei

software garantii financiare

5

Livrare documentatie pentru utilizarea performanta a platformei

software garantii financiare

DE CE ROWEB?

In 2004 am inceput cu o echipa mica de developeri din dorinta de a face o diferenta pe piata.

Astazi avem 127 de profesionisti care s-au implicat, de-a lungul timpului, in peste 1000 de proiecte livrate cu succes pentru companii din intreaga lume (din aprox. 30 de tari).

Clientii nostri recomanda serviciile Roweb in special pentru ca:

  • ne place sa gandim dincolo de limitari;
  • livram intotdeauna solutii inteligente si personalizate;
  • alocam echipe dedicate de software development pentru fiecare proiect;
  • ne bazam pe tehnologii inovatoare;
  • stim cum sa ne adaptam din mers la cerinte dinamice;
  • oferim un raport foarte bun cost/calitate;
  • livram integrari perfecte intre solutii.