Un sistem CMS avansat combinat cu un Sistem CRM personalizat pentru una din primele asociatii de caritate din UK: Keep Britan Tidy

TEHNOLOGII

ASP.NET, C#, Entity Framework, SQL Server, Google Search, Google Maps, Telerik RadControls Ajax, JangoSMTP

CLIENTUL NOSTRU

Keep Britan Tidy - KBT este o organizatie care a fost infiintata in 1954 cu scopul de a elimina problema in crestere a gunoiului in Marea Britanie si care a promovat importante campanii de mediu de-a lungul deceniilor.

In prezent, KBT desfasoara o gama larga de programe de mediu, acoperind multiple zone - de la plaje la parcuri si scoli. Acestia lucreaza impreuna cu reprezentanti ai afacerilor, ai guvernului si ai comunitatii, pentru a-i ajuta pe oameni sa inteleaga mai bine ca ceea ce este bun pentru mediul inconjurator este, de asemenea, bun pentru comunitatile noastre.

Acest proiect a fost prima colaborare cu KBT. De atunci, am colaborat la mai multe proiecte de succes, inclusiv Clean for the Queen, Love Where You Live, Love Parks, The Big Tidy Up si Green Flag Awards.

NEVOIA CLIENTULUI

KBT avea nevoie de o platforma web care sa le permita sa gestioneze si sa promoveze proiectele organizatiei lor intr-o maniera eficienta si centralizata. Aveau nevoie de o retea de site-uri care sa poata fi gestionate de pe acelasi panou si care sa poata partaja bazele de date ale utilizatorilor si sa pastreze aceeasi identitate a marcii. Ei doreau o echipa care sa poata lucra impreuna cu designerul lor intern - care se ocupa de identitatea de branding si era ghidul de stil vizual.

Keep britain tidy Clean for the queen The big tidy up Green flag award Love parks
SOLUTIA

Am personalizat si implementat o solutie a noastra online pentru panouri de administrare dezvoltata intern. Am oferit organizatiei KBT o solutie tehnica completa pentru panoul lor de gestionare si am creat si imbunatatit interfata UI, designul de web si sabloanele de e-mail.

ECHIPA

Am avut o echipa dedicata, de programatori si designeri, care au lucrat la acest proiect timp de 2 ani.

Timpul alocat dezvoltarii proiectului: 2 ani

Membrii echipei: 3 programatori seniori si un manager de proiect

Suport pentru vechiul sistem si migrarea datelor

Pe langa faptul ca le-am creat noul website, le-am oferit si servicii de mentenanta pentru codul sursa al vechiului site in perioada de tranzitie, dupa care am migrat toate datele din vechea platforma in cea noua.

Proiect optimizat pentru trafic ridicat

Pentru ca site-urile organizatiei KBT au un trafic ridicat si platforma trebuie sa sustina un numar mare de utilizatori concurenti, le-am optimizat performanta pentru a mentine sistemul receptiv operand cu minim de resurse hardware, economisind astfel costuri operationale pentru clientul nostru.

Sistem CMS avansat

Am dezvoltat panoul folosind un sistem CMS avansat care a permis administratorilor un control deplin asupra continutului si o modalitate facila de a gestiona si de a edita datele.

 

URL-uri optimizate SEO, posibilitatea de a edita numele paginilor, titlurile, meta-descrierile si cuvintele cheie sau de a edita tag-uri alternative pentru imagini

 

Sistem avansat de sabloane

 

Concept de editare vizuala de impact WISIWYG cu drag & drop

 

Design responsiv

 

Plugin-uri pentru Facebook si Twitter

 

Module pentru stiri

 

Inscrieri

 

Integrare de Google Search si Google Maps

 

Integrare de module pentru donatii prin Sage Pay si PayPal

 

Implementare de cos de cumparaturi

 

Galerie de imagini

 

Integrare cu Google Search

Sistem CRM

Deoarece KBT desfasoara programe multiple, fiecare dintre acestea avand propriul site si membrii proprii, au avut nevoie de un sistem CRM de gestionare a tuturor datelor, pentru a avea o privire de ansamblu centralizata asupra tuturor evenimentelor si a campaniilor de marketing.

Pentru a face posibil acest lucru, am colaborat cu clientul si am dezvoltat un sistem CRM personalizat, pliat pe nevoile acestuia, dandu-le posibilitatea de a-si gestiona membrii si de a avea acces la un tablou de comanda BI integrat.

Cele mai importante caracteristici ale CRM-ului includ:

 

Clasificarea si listarea membrilor drept companii sau persoane, cu un sistem avansat de filtrare, care faciliteaza cautarile rapide prin criterii multiple si exportul de date in format Excel

 

Profil detaliat pentru fiecare membru, cu optiuni de confidentialitate, istoricul activitatilor, detalii despre angajament si alte informatii utile

 

Tabloul de comanda BI cu rapoarte avansate, integrare cu Google Analytics si defalcari precum:

 

Rapoarte de comert electronic

 

Rapoarte SEO

 

Rapoarte ale membrilor echipei de suport

 

Publicare rapoarte de descarcare

 

Rapoarte de marketing

 

Sistem de marketing prin e-mail si integrare cu Adestra.

 

Sistemul permite administratorului sa desfasoare campanii de marketing utilizand un serviciu specializat, numit Adestra. Datorita API-ului Adestra, administratorul poate colecta date despre livrare, abandon si rate de deschidere.

Sistem redutabil de comert electronic

Am implementat pe panou un sistem redutabil de comert electronic, permitand organizatiei sa gestioneze sute de produse si sa obtina mii de comenzi prin intermediul sistemului.

Am integrat sistemul de plata prin API-urile Pay Pal si Sage Pay si am implementat un sistem complex de preturi, bazat pe distanta de livrare, sistemul de discount si listele de pret predefinite, bazate pe tipul de membru.

 
 

Sistemul este foarte flexibil si permite administratorilor site-ului sa adauge si sa vanda orice tip de produse, de la servicii si licente, la produse fizice sau articole descarcabile. Exista multe optiuni de a adauga sau configura un produs, inclusiv atribute, definitii, categorii, imagini si preturi multiple.