In perioada pandemiei, cele mai multe business-uri au fost fortate sa isi mute activitatea in online pentru a se mentine in piata. Managementul Mr. Crispy, brand care face parte dintr-o industrie puternic afectata de pandemie, a decis ca, pentru a se adapta rapid la context, trebuie sa gaseasca o solutie care sa ii permita implementari rapide si care sa fie usor de utilizat atat de catre angajati, cat si de catre clienti.
Franciza Mr. Crispy Romania detine doua locatii in Arges (una in Pitesti si una in Topoloveni) si inca doua locatii in Bucuresti.
„Avem o experienta de peste 12 ani in HoReCa. Cunoastem industria foarte bine. Dupa ce ne-am deschis primul restaurant, anul trecut, in noiembrie, ne-am dat seama rapid ca avem nevoie de un partener de incredere care sa ne ajute sa fim prezenti in randul tinerilor si adultilor. Pandemia ne-a invatat ca avem nevoie de digital, iar Horeka by Roweb este partenerul ideal pentru cei care vor sa beneficieze de un website si o aplicatie la un raport calitate-pret corect.”
Cristian Lazarescu | Administrator Mr. Crispy Romania.
S-a urmarit implementarea personalizata a unei solutii de vanzari all-in-one (website + software CRM + sistem de ordering & delivery prin aplicatii iOS si Android + modul marketing) care ofera experienta completa pentru mai multe tipuri de utilizator (client - angajati restaurante - livratori).
Pentru client am adaptat solutia existenta horeka by Roweb tinand cont de nevoile specifice ale business-ului:
Numarul de comenzi a crescut
Valoarea totala incasata
Media numarului de comenzi a crescut
Media valorii incasata a crescut
din studiul de caz de pe pagina Horeka by Roweb
Cristi Lazarescu
O solutie eficienta!!! User friendly, posibilitate fidalizare clienti, urmarire foarte usoara a evolutiei lunara/saptamanala, plus multe altele. Pe scurt exact ce aveam nevoie pentru locatiile noastre.