Pearn Kandola este o organizatie care ofera suport (unei varietati mari de companii) din perspectiva managementului integrarii si adaptarii angajatilor la mediul de lucru. Misiunea centrala a acestuia este sa ajute companiile-client sa ofere un mediu de lucru modern si echilibrat prin promovarea politicilor de Diversity & Inclusion.
Pentru a-si atinge obiectivele si cu ajutorul expertilor in psihologie si leadership, Pearn Kandola ofera suport prin doua canale principale:
Nevoile clientului
Pentru a creste interactiunea cu produsele sale digitale (ex. materiale suport, aplicatii, etc), si pentru a creste viteza de transfer informational, clientul - Pearn Kandola - a decis sa dezvolte o platforma all-in-one.
Clientul a mai dezvoltat in urma cu cativa ani o platforma similara - dar solutia existenta nu mai raspundea nevoilor si obiectivelor actuale (era neactualizata, nu permitea optimizari si nu oferea o experienta intuitiva utilizatorilor).
Scopul noii platforme era sa functioneze ca un hub de unde diferiti utilizatori (consultanti, manageri, angajati, etc.) sa acceseze instrumentele si produsele digitale de care au nevoie.
Pentru dezvoltarea acestui proiect am fost recomandati de catre unul dintre clientii nostri.
Cresterea interactiunilor si utilizarilor efective ale produselor digitale Pearn Kandola cu ajutorul unei platforme dinamice care sa fie creata in jurul nevoilor si asteptarilor utilizatorilor.
Initial, am dezvoltat de la zero un MVP, plecand de la cerintele specifice ale clientului si urmarind 4 obiective de baza:
MVP-ul a folosit structura existenta in iTeams dar cu cateva diferente:
Plecand de la MVP-ul pe care l-am livrat, clientul a decis sa transforme proiectul intr-o solutie reala mai complexa, cu functii si functionalitati extinse si utilitate mai mare.
Astfel am dezvoltat Pearn Kandola Digital - o solutie SaaS (software as a service) PK care le permite utilizatorilor (clienti si consultanti) sa acceseze instrumente si produse digitale dintr-o platforma comuna.
Tipuri de utilizatori:
Produse digitale dezvoltate cu echipa dedicata Roweb:
(Alte produse: Dashboard, Inclusive Leader Tools)
Eficienta dovedita de platforma pe care am livrat-o a creat contextul potrivit pentru profilarea de noi directii de business: dezvoltarea si implementarea de aplicatii noi care vor raspunde nevoilor clientilor PK la un nou nivel.
Clientul a decis sa continue dezvoltarea solutiei printr-o noua faza de proiect - o faza inca in lucru in care noi produse si abordari vor fi evaluate si testate pentru a fi, in final, livrate intr-o forma optima catre clienti.
Beneficiu-cheie pentru consultanti
automatizarea integrala a fluxurilor cu focus pe oferirea unei valori profesionale superioare, reducerea subiectivitatii si a erorilor umane - prin eliminarea activitatilor realizate manual, consumatoare de timp si riscante.
Beneficiu-cheie pentru companii
livrarea de rezultate concise si relevante, usor de manageriat si interpretat.
Beneficiu-cheie pentru angajati
accesarea rapida a rezultatelor intr-o forma completa si usor de inteles.
Echipa dedicata Roweb a depasit asteptarile clientului in special prin solutiile tehnice oferite pentru o serie de provocari specifice - cum este generarea de rezultate compacte prin sincronizarea de date care vin din surse dispersate.
Solutia digitala actuala ofera posibilitatea de extragere a informatiilor relevante din surse diverse, cuplarea lor la rezultate relevante si interpretari predefinite si afisarea sub forma de raport catre utilizatorul final.
Project Manager
Quality Assurance
Developers