Acesta isi desfasoara activitatea in locatii multiple din Romania. Clientul s-a confruntat cu unele probleme atunci cand a venit vorba de gestionarea informatiilor despre clienti. Angajatii au folosit instrumente precum Excel, pentru a gestiona informatiile, lucru ce a facut comunicarea intre birouri foarte dificila.
Pentru a rezolva aceasta problema, clientul a lucrat cu diferite companii si a dezvoltat o suita de aplicatii care, in final, nu si-au indeplinit scopul.
Am dezvoltat o noua aplicatie CRM Web cuprinzatoare, care a inclus toate modulele solicitate de client, pentru a-si desfasura activitatea.
In afara de aplicatia Web, am dezvoltat o aplicatie mobila care sa serveasca consultantilor de teren. Dupa ce fac check-in la o locatie, aceasta aplicatie permite consultantilor de teren sa efectueze un audit, sa verifice starea unui sediu, sa semnaleze o problema si sa verifice echipamentele RSVTI: ascensoarele, macaralele, stivuitoarele si multe altele. De asemenea, acestia primesc notificari push pentru a le comunica cand echipamentul este pe punctul de a expira, cand primesc noi sarcini de la managerul lor sau chiar cand trebuie sa-si fixeze memento-uri pentru vizite viitoare. Dupa ce isi termina treaba in acea locatie, utilizatorul trebuie sa faca un check-out.
Project Manager
Front-End
Back-End
Team Leader
Pentru aceasta aplicatie Web am folosit o arhitectura bazata pe API:
Pentru aplicatia mobila folosita:
Dupa colaborarea noastra, clientul a reusit: