CapsLock Industrial Service este un start-up care ofera - din 2019 - solutii digitale inteligente pentru domeniul constructiilor. Principalul obiectiv al solutiilor promovate de companie se refera la cresterea eficientei in proiectele industriale prin digitalizare si inovatie.
In momentul de fata pe piata exista putine aplicatii software care sa raspunda nevoilor specifice ale domeniului industrial. Cele mai multe companii inca folosesc solutii disparate pentru derularea si urmarirea proiectelor (de la documente de tip excel pana la baze de date interne, solutii personalizate dar care aduc foarte multe limitari, solutii de scanare a codurilor, etc)
In timp ce digitalizarea devine din ce in ce mai prezenta in toate domeniile, managerii de proiect incearca sa tina lucrurile sub control si sa raspunda rapid cerintelor dinamice venite de la clienti.
In acest context, clientul nostru a identificat oportunitatea dezvoltarii unei solutii dedicate (pe cat de complexa, pe atat de intuitiva si utila) urmarind 2 obiective: crearea de functionalitati bazate pe inovatie si digitalizare dincolo de limitari.
Plecand de la provocarile identificate in piata, am creat o arhitectura de software care sa raspunda mai multor tipuri de cerinte/mai multor utilizatori.
Tipuri de utilizatori:
Odata cu prezentarea conceptului, am oferit si o evaluare punctuala a resurselor implicate (arhitectura echipei, timp alocat, buget etc.).
Solutia livrata este o aplicatie digitala pentru managementul proiectelor industriale care permite comunicarea in timp real, transferul de date si documente, management de echipe si de sarcini, calcularea si gestionarea resurselor, managementul relatiei cu subcontractorii, emiterea de rapoarte, etc.
Scopul principal al acestei solutii este sa permita generarea de date intr-o platforma unica, sa automatizeze si simplifice sarcinile, sa permita urmarirea in timp real a etapelor din proiect si sa plaseze informatii utile la indemana utilizatorilor.
Control ridicat si acces rapid la date generale cu privire la evolutia si blocajele proiectului. Informatii la indemana, cu actualizari in timp real, cu privire la statusul proiectului - ajutand managerii sa ia decizii documentate si sa ofere echipei suport de la distanta.
Toate punctele de lucru - birouri si santiere - lucreaza cu aceleasi date, au acces la statusul proiectului in timp real si au o imagine de ansamblu clara cu privire la fluxurile de lucru din proiect. Astfel se simplifica organizarea si urmarirea sarcinilor, lucrarilor si a cerintelor - ajutand eficient la atingerea obiectivelor proiectului.
Clientii au acces la informatii relevante privind statusul / executia proiectului si pot interveni in proiect la momentul potrivit, asigurandu-se ca obtin, astfel, cele mai bune rezultate.
PHP, Laravel, Vue JS
“Motivul initial pentru care am ales sa colaboram cu Roweb a constant in faptul ca au echipe cu oameni tineri. Am stiut de la inceput, astfel, ca proiectul pe care il vor dezvolta va respecta cerintele, va fi inteles din mers si va raspunde asteptarilor.”
Franz Kitting-Muhr
Caps Lock International
Whise Real Estate CRM
Dezvoltare software pe modelul de echipe dedicate
VMS 365
Optimizari si functionalitati extinse pentru o solutie de HR
Sistem de management pentru operatorii de turism
Solutie CRM dezvoltata pentru un tour operator (Tourpaq ApS)