Solutie de vanzari all-in-one (website + software CRM + sistem de ordering & delivery prin aplicatii iOS si Android + modul marketing) care ofera experienta completa pentru mai multe tipuri de utilizator (client - angajati restaurante - livratori).
Rezervari & comenzi online
Management eficient al comenzilor
Interactiuni & comenzi mai sigure
Management simplificat al clientilor
Urmariri in timp real de vanzari si tendinte
Urmariri in timp real pentru activitatile angajatilor
Decizii de business bazate pe date
Prezenta online multi-channel
Experienta moderna si intuitiva
Club Hush este una dintre locatiile de top din Arges, clientii fiind interesati de acest restaurant atat pentru mancare pe care o pot servi aici, cat si pentru atmosfera (clubul gazduieste o serie de tipuri de evenimente - de la concerte la spectacole si petreceri private). Audienta restaurantului este destul de variata, meniul fiind adaptat la asteptarile clientilor (de la American burgers la pastele italiene, platourile traditionale, etc).
Odata ce mediul economic si social s-a schimbat (ca efect al pandemiei), clientul a trebuit sa isi adapteze din mers strategia de business (cel putin pentru o vreme) orientandu-se catre vanzari online cu sistem de delivery si takeaway. Pentru a face acest lucru rapid avea nevoie de o solutie digitala completa, usor de implementat si folosit.
Am dezvoltat o solutie digitala bazata pe o suita de aplicatii si module predefinite, capabila sa raspunda fiecarei etape aferente unui proces de vanzare:
APLICATIA CLIENTULUI: Aplicatie mobila pentru comenzi (iOS si Android)
Acum ofertele restaurantului Hush sunt doar la un click distanta de clienti. Toti clientii care au descarcat aplicatia de comenzi in telefonul mobil primesc notificari relevante ori de cate ori apare o noutate in aplicatie (oferte speciale, cupoane, etc.)
Protectia datelor cu caracter personal ramane un subiect sensibil atat pentru clienti, cat si pentru companii.
De aceea, am creat o aplicatie care nu doar plaseaza instrumente intuitive la indemana utilizatorilor, dar ofera, in acelasi timp, functionalitati dinamice pentru activarea/dezactivarea:
Solutia integreaza, totodata, si o pagina dedicata unde clientii pot citi termenii si conditiile de comanda, livrare, utilizare aplicatii si stocare de date.
Telefonul clientului citeste un tag NFC sau cod QR care este plasat pe un obiect (de exemplu un flyer) Cu o simpla scanare a unui cod clientii acceseaza rapid meniul digital si comanda direct de acolo.
Hush poate selecta clientii in baza unor criterii specifice si trimite mesaje text (SMS) ca sa ii informeze referitor la campaniile cu oferte speciale - cupoane si promotii.
Auditarea nevoilor clientului in noul context de piata
Identificarea de noi oportunitati de dezvoltare
Validarea arhitecturii solutiei
Dezvoltarea solutiei
Incarcarea continutului (meniul) in aplicatii si pe website
Incarcarea contactelor existente in aplicatia CRM
Testarea solutiei pe multiple canale si dispozitive
Training de utilizare performanta pentru echipa restaurantului
Administrarea comenzilor era, initial, o activitate foarte solicitanta. Inainte de implementarea solutiei ne-am bazat pe comenzile telefonice, dar eram destul de limitati in preluarea lor si in relatia cu clientul. Aplicatiile si functionalitatile solutiei ne ajuta acum sa ne organizam mai bine chiar si atunci cand avem un volum mare de comenzi si sa vindem si livram mai mult si mai eficient.
Ovidiu Stoica
Manager GreenPub & Hush
ASP.NET , MS SQL Server , ASP.NET, AJAX ,WCF