Implementarea acestei abordari pe piata din Romania presupune un proces complex care vizeaza atat training-uri pentru agenti, cat si educarea clientului final.
“Reprezentarea exclusiva” a fost initial un produs creat pentru cumparatorii din Statele Unite. Odata ce managerii companiei au decis sa il aduca si pe piata din Romania, au inteles ca au nevoie de suport tehnic din partea unui furnizor de servicii software cu experienta pe proiecte similare. Roweb a livrat o solutie dedicata complet adaptata nevoilor companiei imobiliare (website de prezentare si solutie business) capabila sa raspunda unor nevoi specifice si dinamice.
Am creat un website de prezentare dinamic, bazat pe WordPress, am integrat blogul si paginile social media ale companiei si am generat o functie de search de tip mullti-criteria.
In back-end-ul website-ului TopAgent am integrat o versiune personalizata a serviciului web WHISE CRM. Aceasta solutie ii permite clientului sa managerieze facil proprietatile, contactele, email-urile si rapoartele si sa simplifice semnificativ tranzactionarile.
Pentru a raspunde punctual nevoilor specifice ale agentilor, am implementat totodata si un serviciu extern Flex MLS care permite listari multiple. Cu ajutorul acestei functii proprietatile devin vizibile pe website si permite unui agent care lucreaza prin “reprezentare exclusiva” sa predea o tranzactie catre un alt agent in schimbul unui comision prestabilit.
Pentru a creste potentialul website-ului de a atrage clienti noi prin informatie relevanta si actualizata, am implementat functii pentru testimoniale video si import automat de proprietati prin Flex MLS.
In 2004 am inceput cu o echipa mica de developeri din dorinta de a face o diferenta pe piata.
In 2004 am inceput cu o echipa mica de developeri din dorinta de a face o diferenta pe piata.
Clientii nostri recomanda serviciile Roweb in special pentru ca: