Solutiile lor pentru agentiile de turism si furnizorii de servicii turistice includ structura datelor, instrumente SEO, gestionarea finantelor, instrumente de monitorizare a platilor, ticketing, gestionarea creditelor, instrumente automate de optimizare a preturilor, CRM si solutii de marketing.
Tourpaq si Roweb au o relatie de business, construita pe incredere si comunicare care dureaza de mai mult de 9 ani.
Tourpaq a ales sa lucreze cu noi la acest proiect dupa o serie de intalniri, in timpul carora factorul decisiv a fost abilitatea noastra de a le intelege problema. Le-am oferit cele mai eficiente solutii, precum si competenta tehnica a expertilor nostri in software.
Clientul a solicitat o aplicatie care permite ghizilor turistici sa vanda excursii mai repede, sa gestioneze problemele intampinate de turisti, si o modalitate prin care oamenii pot cumpara experientele.
Aceasta aplicatie este de asemenea un bun inlocuitor pentru oamenii care puteau cumpara excursii doar pe site-urile agentiilor. Acum, daca cineva doreste sa cumpere calatorii sau experiente locale, intra in contact cu un ghid care ii arata care sunt pachetele disponibile iar apoi poate face achizitia.
Aplicatia pe care am dezvoltat-o are un feature pentru cazuri de service, care reprezinta cazurile raportate de turisti. Prin utilizarea acestei aplicatii este mult mai usor si rapid sa fie gestionate diversele probleme care apar deoarece fiecare ghid are cu el o tableta sau un telefon. Nu trebuie sa foloseasca un PC cu un ecran foarte mic, trebuie doar sa foloseasca dispozitivele mobile personale.
Ghidul poate vedea excursiile rezervate si le poate anula daca clientul ii cere acest lucru. Tot ceea ce trebuie sa faca clientul este sa contacteze ghidul si el poate anula calatoria chiar din aplicatie. Ghizii pot vedea diferite statistici sau extrage rapoarte.
Turistii au si o optiune de chat, folosita pentru a vorbi direct cu ghidul agentiei. Daca clientul final are o problema, el poate trimite un mesaj agentiei chiar din aplicatia sa. Celelalte solutii pentru acest client includ sistem de management pentru operatorii de turism (un singur dashboard pentru o suita completa de solutii) si Tourpaq Guest App (o aplicatie care permite utilizatorilor finali sa se bucure de vacanta).
Pot anula o calatorie foarte usor daca, de exemplu, se imbolnavesc sau nu mai doresc sa mearga. Tot ce este necesar din partea lor este sa foloseasca functia de chat, de unde contacteaza agentia iar apoi pe ghidul lor, caruia ii solicita anularea calatoriei.
Mai jos sunt cateva dintre avantajele utilizatorului:
Cateva dintre avantajele colaborarii cu noi includ:
Pentru moment avem o versiune de iOS, dar dorim sa dezvoltam si o versiune de Android. Durata aproximativa de livrare pentru aplicatie a fost de 5 luni si cu o echipa de doar 3 oameni.
Apreciem acest parteneriat datorita comunicarii extraordinare pe parcurs si datorita bunului management de proiect.
“Am fost impresionati de nivelul de profesionalism de care Roweb a dat dovada pe parcursul colaborarii noastre. Au reusit intotdeauna sa inteleaga nevoile si dorintele noastre si ne-au ajutat sa ne transformam ideile in realitate. Industria turistica este intr-o permanenta dezvoltare, de aceea e nevoie sa intelegem necesitati de schimbare pe masura ce incep sa apara, lucru care pune foarte multa presiune pe echipa de dezvoltare. Roweb a reusit intotdeauna sa se ridice la inaltimea provocarii si sa se mentina inaintea competitiei cu tehnologiile pe care le-am putea utiliza. Este o placere sa cooperezi cu un partener profesionist, care nu doar livreaza rezultatele asupra carora ati convenit, dar are in plus in perspectiva dezvoltarea viitoare a afacerii.”
Bjarke Hansen
CEO, Owner TourPaq Aps