SmartCity: solutie digitala completa care simplifica managementul sesizarilor si comunicarilor in orasul tau

  • eliminarea birocratiei
  • cresterea eficientei proceselor
  • costuri reduse pentru solutionarea sesizarilor
  • implementare rapida
  • aplicatii usor de utilizat si sincronizate (pentru cetateni si angajatii din primarii)
loan app development banking solution

Harta sesizari

Sistem de notificari

Management sesizari

Promovare informatii

Feedback in timp real

Arhitectura de continut

Orasul tau devine Smart cu o aplicatie digitala intuitiva si la indemana!

Cu SmartCity poti creste rapid si eficient increderea cetatenilor in serviciile publice si standardul de viata din orasul tau. SmartCity App aduce oamenii si autoritatile locale mai aproape prin instrumente digitale care elimina birocratia si ajuta atat cetatenii, cat si angajatii din administratie sa comunice mai usor si sa rezolve mai rapid problemele din oras.

.

3 platforme pentru o experienta digitala completa

SmartCity integreaza 3 platforme care permit solutionarea rapida a problemelor cu care se confrunta atat cetatenii, cat si angajatii din administratia locala.

APLICATIE MOBILA

Aplicatie iOS & Android app creata pentru cetateni pentru a le oferi acces rapid la informatii/anunturi/evenimente si posibilitatea de a trimite sesizari direct de pe telefonul mobil.

 

PORTAL ONLINE

Extinderea serviciilor oferite de administratia locala printr-un portal web de comunicare - optimizat pentru mobile si pentru motoarele de cautare (de exemplu: Google).

 

BACKOFFICE WEB

Platforma digitala intuitiva, creata pentru angajatii din sistemul administratiei locale pentru primirea si managementul sesizarilor venite din partea cetatenilor.
VEZI MAI MULT

SmartCity te ajuta sa rezolvi problemele din orasul tau

Reducerea/eliminarea birocratiei

Administrarea online a sesizarilor

Servicii sigure si eficiente

Conectivitate in timp real

Servicii publice moderne si de incredere

Reducerea/eliminarea birocratiei

  • 0% timp investit in completarea de formulare si arhivarea de documente;
  • management online pentru sesizari - sistem usor de utilizat atat de cetateni cat si de angajatii din administratia locala;
  • fara intarzieri, amanari, pierderi de date sau blocaje de comunicare intre institutii si oameni.
  • Birocratia este una dintre principalele provocari pe care administratia publica trebuie sa le depaseasca.

    Aplicatia SmartCity este un instrument pentru a face trecerea de la procese complicate bazate pe documente fizice la un sistem unificat in care totul este stocat si administrat intr-un singur loc.

Administrarea online a sesizarilor

  • solutia online de Web Backoffice-ul permite managementul utilizatorilor, sesizarilor, informatiilor si evenimentelor si distribuirea rapida a mesajelor catre partile interesate;
  • cetatenii pot adauga sesizari direct din aplicatia mobila (text + imagini si detalii de localizare);
  • cetatenii au acces la datele complete de contact ale institutiilor publice de interes pentru problema lor.
  • Rezolvarea unei reclamatii in sistemul clasic se face, de obicei, in pasi multiplii si implica un proces complex si consumator de timp. Cetatenii trebuie sa astepte o perioada lunga de timp pana cand problema este rezolvata - iar acest lucru afecteaza puternic perceptia pe care acestia o au cu privire la serviciile publice.

    SmartCity este, asadar, aplicatia care aduce la un numitor comun oamenii si institutiile publice, venind cu solutii tehnice specifice pentru rezolvarea eficienta si rapida a problemelor din oras.

Servicii sigure si eficiente

  • cetatenii pot adauga sesizari direct din aplicatia mobila (text + imagini si detalii de localizare);
  • departamentele autoritatilor locale sunt notificate via email ori de cate ori o noua sesizare este adaugata;
  • notificarile push, anunturile si alertele sunt disponibile pentru ambele parti.

Pastrarea distantei si rezolvarea problemelor in mediul virtual au devenit conditii esentiale pentru a asigura continuitatea serviciilor publice chiar si atunci cand contextul social nu o permite.

Cetatenii asteapta servicii publice flexibile si sigure care sa se poata adapta rapid la nevoile lor prin metode moderne. Si aceste tipuri de servicii sunt posibile doar folosind o solutie digitala dinamica, dezvoltata cu focus pe utilizator: SmartCity App

Conectivitate in timp real

  • interactiunile online fac posibila rezolvarea rapida si eficienta a problemelor;
  • feedback-ul transmis de cetateni in timp real le permite autoritatilor locale sa-si optimizeze serviciile si eforturile in raport cu asteptarile acestora;
  • SmartCity este cea mai simpla metoda de a tine cetatenii informati si implicati (de exemplu: promovarea evenimentelor direct in aplicatia mobila).

Cetatenii asteapta ca serviciile oferite de autoritatile locale sa fie eficiente si sincronizate cu nevoile lor. Cel mai simplu mod de a face acest lucru posibil consta in digitalizarea interactiunilor dintre oameni si autoritati.

SmartCity App aduce oamenii si autoritatile locale mai aproape prin instrumente digitale care elimina birocratia si ajuta atat cetatenii, cat si angajatii din administratie sa comunice in timp real si sa rezolve mai rapid problemele din oras.

Servicii publice moderne si de incredere

  • comunicare transparenta si rapida;
  • sistem digital de tip multi-platform pentru managementul informatiilor si sesizarilor;
  • experienta digitala completa si intuitiva (pentru toate tipurile de utilizatori) oferita prin functionalitati dinamice.

Cozile lungi pentru depunerea unei sesizari, holurile aglomerate de la birourile primariilor, termenele lungi pentru asteptarea unui raspuns - toate acestea trebuie sa devina istorie pentru un oras care tinde spre modernizare.

Serviciile publice digitalizate vin ca rezultate naturale ale evolutiei noastre intr-un mediu din ce in ce mai tehnologizat. SmartCity este urmatorul pas pentru a putea oferi servicii moderne si flexibile in orasul tau.

Vrei sa implementezi SmartCity in orasul tau?

Contacteaza-ne pentru detalii!

PORTAL ONLINE

Extinderea serviciilor locale printr-un website de comunicare

optimizat pentru mobile si pentru motoarele de cautare (ex. Google).

  • design responsive, personalizat cu elementele de brand (logo, culori, etc);
  • sistem CMS integrat pentru managementul eficient si simplu al continutului (articole, noutati si evenimente);
  • maparea sesizarilor (localizare pe harta);
  • sesizarile pot fi adaugate atat de cetateni, cat si de angajatii autoritatilor locale;
  • pagina dedicata pentru fiecare departament cu detalii privind datele de contact si programul;
  • acces rapid la statistici si rapoarte;
  • instalare Google Analytics, Google Search Console, Facebook microdata si generare sitemap.xml;
  • instalare certificat SSL hosting gratuit;
  • respectare GDPR;
  • mentenanta website;
  • actualizari de securitate;
  • actualizari SEO (in raport cu algoritmii Google);
  • portalul poate fi folosit atat individual, cat si integrat cu aplicatia mobila si platforma de Backoffice online.

APLICATIE MOBILA

Aplicatii iOS & Android pentru cetateni

astfel incat acestia sa poata accesa informatii despre evenimente, anunturi, noutati si trimite sesizari direct din telefon.

  • actualizari in timp real privind statusul si lista sesizarilor;
  • mentinerea cetatenilor informati si implicati in problemele comunitatii;
  • mai multa transparenta in comunicare si in procesele de rezolvare a sesizarilor;
  • durata si birocratia reduse pentru managementul sesizarilor.

WEB BACKOFFICE

Platforma digitala intuitiva creata pentru angajatii autoritatilor locale

cu scopul de a simplifica managementul sesizarilor si solicitarilor venite din partea cetatenilor.

  • atunci cand o noua sesizare este incarcata in aplicatia mobila, sistemul trimite automat email-uri catre departamentele responsabile;
  • sincronizare rapida intre activitatile tuturor institutiilor si rezolvare mai rapida si mai eficienta a sesizarilor;
  • editari intuitive pentru sesizari/evenimente/informatii (listare / mapare pe harta /filtrare/adaugare/editare/stergere)
  • optiuni multiple de vizualizare a sesizarilor (categorii, subcategorii / departmente);
  • management intuitiv pentru utilizatori externi si interni (listare / adaugare / editare / stergere);
  • editari rapide si management facil pentru orase si judete (listare / adaugare / editare);
  • localizare sesizari - pot fi vizualizate direct in Google Maps astfel incat angajatii autoritatilor locale sa poata ajunge la ele imediat;
  • notificari instant in aplicatia mobila pentru fiecare adaugare noua - eveniment/sesizare/informare - si pentru modificarile de status ale celor existente.

Modul complementar: SmartSanitation

Dezvoltarea de la zero a unei solutii modulare care integreaza functionalitati specifice managementului de deseuri (mobilitate + sistem de facturare bazat pe conceptul “platesti cat produci” + aplicatii multi-user + sincronizari de date in timp real)

Functionalitati oferite de aplicatia mobila

Aplicatia mobila este implementata pe un PDA Android si le permite utilizatorilor (colectorilor de deseuri) sa:

  • scaneze codul QR de pe pubela (codul QR reprezinta numarul de contract);
  • identifice rapid clientul asociat;
  • inregistreze volumul din tipul deseurilor colectate (menajer, reciclabil, compostabil);
  • genereze bonuri de plata (pot fi incarcate inclusiv poze cu pubela inainte si dupa descarcare);
  • refuze colectarea deseurilor (precizand si motivul).

Aplicatie web cloud pentru management

  • CRM - unde sunt inregistrate toate datele clientilor (persoane fizice, juridice sau asociatia de locatari), definite contractele pentru fiecare client, adaugate mai multe persoane dependente legate de acelasi client, vizualizate operatiunile si balanta fiecarui client(data/ora ridicarii, coordonatele geo, cantitatea) si emise manual facturile;
  • Operatiuni - In cadrul acestui modul se pot urmari toate operatiunile facute de catre societatea de salubrizare: ridicarile si tipul de container sau refuzarile de ridicare.Tot in aceasta sectiune se pot adauga manual tranzactii de ridicare deseuri sau refuzurile de ridicare de catre un operator;
  • Financiar- in baza conditiilor contractuale personalizate pe fiecare entitate se emit facturile automat la o data stabilita: emiterea manuala sau automata a facturilor si managerierea balantelor si platilor. Acest modul contine logica de facturare conform algoritmului solicitat de client – firma de salubrizare (pentru terti - primarie).
  • Nomenclatoare de produse - Acesta este un modul specific, dezvoltat pentru listarea produselor in sistem. Sunt definite tipurile de deseuri ce pot fi ridicate, u.m. si rate de conversie volum/masa, deseuri uscate, deseuri umede, preturi unitare pentru produse, taxe si accize;
  • Super Admin - Este un modul dedicat care permite managementul intregului sistem dintr-un dashboard unic. Cu ajutorul acestui modul este posibila definirea utilizatorilor si a drepturilor de acces in aplicatie, definirea regulilor speciale si a algoritmilor de calcul.

Dezvoltare de aplicatie custom sau
implementare rapida SmartCity App?

Oricare ar fi alegerea ta, echipa noastra de development este pregatita sa raspunda nevoilor tale de digitalizare cu o solutie completa si intuitiva.

Vrei sa implementezi rapid SmartCity - utilizand module si functionalitati existente?

Putem adapta si personaliza (logo, culori brand, etc) versiunea actuala a solutiei rapid (in doar cateva zile).

Vrei sa dezvolti o solutie custom pentru orasul tau (cu functionalitati specifice)?

Developerii nostri sunt pregatiti sa preia toate cerintele tale si sa le transforme in functionalitati.

FAQ

Pot alege sa implementez doar o parte dintre modulele solutiei?

Poate fi solutia adaptata si pentru alte servicii publice?

Solutia poate fi dezvoltata doar pentru autoritatile locale?

De unde pot descarca cetatenii aplicatia mobila?

Solutia va fi livrata cu materiale suport (pentru instruirea angajatilor)?