Reducerea/eliminarea birocratiei
- 0% timp investit in completarea de formulare si arhivarea de documente;
- management online pentru sesizari - sistem usor de utilizat atat de cetateni cat si de angajatii din administratia locala;
- fara intarzieri, amanari, pierderi de date sau blocaje de comunicare intre institutii si oameni.
Birocratia este una dintre principalele provocari pe care administratia publica trebuie sa le depaseasca.
Aplicatia SmartCity este un instrument pentru a face trecerea de la procese complicate bazate pe documente fizice la un sistem unificat in care totul este stocat si administrat intr-un singur loc.
Administrarea online a sesizarilor
- solutia online de Web Backoffice-ul permite managementul utilizatorilor, sesizarilor, informatiilor si evenimentelor si distribuirea rapida a mesajelor catre partile interesate;
- cetatenii pot adauga sesizari direct din aplicatia mobila (text + imagini si detalii de localizare);
- cetatenii au acces la datele complete de contact ale institutiilor publice de interes pentru problema lor.
Rezolvarea unei reclamatii in sistemul clasic se face, de obicei, in pasi multiplii si implica un proces complex si consumator de timp. Cetatenii trebuie sa astepte o perioada lunga de timp pana cand problema este rezolvata - iar acest lucru afecteaza puternic perceptia pe care acestia o au cu privire la serviciile publice.
SmartCity este, asadar, aplicatia care aduce la un numitor comun oamenii si institutiile publice, venind cu solutii tehnice specifice pentru rezolvarea eficienta si rapida a problemelor din oras.
Servicii sigure si eficiente
- cetatenii pot adauga sesizari direct din aplicatia mobila (text + imagini si detalii de localizare);
- departamentele autoritatilor locale sunt notificate via email ori de cate ori o noua sesizare este adaugata;
- notificarile push, anunturile si alertele sunt disponibile pentru ambele parti.
Pastrarea distantei si rezolvarea problemelor in mediul virtual au devenit conditii esentiale pentru a asigura continuitatea serviciilor publice chiar si atunci cand contextul social nu o permite.
Cetatenii asteapta servicii publice flexibile si sigure care sa se poata adapta rapid la nevoile lor prin metode moderne. Si aceste tipuri de servicii sunt posibile doar folosind o solutie digitala dinamica, dezvoltata cu focus pe utilizator: SmartCity App
Conectivitate in timp real
- interactiunile online fac posibila rezolvarea rapida si eficienta a problemelor;
- feedback-ul transmis de cetateni in timp real le permite autoritatilor locale sa-si optimizeze serviciile si eforturile in raport cu asteptarile acestora;
- SmartCity este cea mai simpla metoda de a tine cetatenii informati si implicati (de exemplu: promovarea evenimentelor direct in aplicatia mobila).
Cetatenii asteapta ca serviciile oferite de autoritatile locale sa fie eficiente si sincronizate cu nevoile lor. Cel mai simplu mod de a face acest lucru posibil consta in digitalizarea interactiunilor dintre oameni si autoritati.
SmartCity App aduce oamenii si autoritatile locale mai aproape prin instrumente digitale care elimina birocratia si ajuta atat cetatenii, cat si angajatii din administratie sa comunice in timp real si sa rezolve mai rapid problemele din oras.
Servicii publice moderne si de incredere
- comunicare transparenta si rapida;
- sistem digital de tip multi-platform pentru managementul informatiilor si sesizarilor;
- experienta digitala completa si intuitiva (pentru toate tipurile de utilizatori) oferita prin functionalitati dinamice.
Cozile lungi pentru depunerea unei sesizari, holurile aglomerate de la birourile primariilor, termenele lungi pentru asteptarea unui raspuns - toate acestea trebuie sa devina istorie pentru un oras care tinde spre modernizare.
Serviciile publice digitalizate vin ca rezultate naturale ale evolutiei noastre intr-un mediu din ce in ce mai tehnologizat. SmartCity este urmatorul pas pentru a putea oferi servicii moderne si flexibile in orasul tau.