Mansion Pub e un restaurant – pub in Pitesti, celebru de peste 10 ani pentru mancarea gustoasa, atmosfera placuta si serviciul excelent. Au avut incredere in noi ca sa le dezvoltam prezenta online si sa imbunatatim experienta pentru clientii lor.
Clientul nostru avea nevoie sa poata vinde online, in plus fata de vanzarile din restaurant. Dorea sa poata ajunge la mai multi clienti si sa poata imbunatati timpii de preparare si de livrare. Un alt obiectiv a fost imbunatatirea experientei de care beneficiaza clientii lor in local si de a colecta si utiliza feedback-ul lor mai usor. In plus, aveau nevoie de ajutor legat de imaginea de brand si marketing.
Website-ul pe care l-am dezvoltat pentru ei a fost optimizat pentru dispozitive mobile si le permite clientilor sa vada produsele si descrierile lor detaliate, produse similare sau complementare, sa faca rezervari si sa comande online.
Pentru a optimiza si mai mult procesele de business ale clientului nostru, am incorporat in site si functionalitati SEO, le-am integrat cu Google Analytics si cu functionalitati de e-commerce.
Clientul poate gestiona cu usurinta continutul site-ului, adauga produse, descrieri si imagini, vedea statistici pentru fiecare produs si care s-a vandut mai bine intr-un interval de timp, analiza vanzari si optimiza ofertele pentru a raspunde cat mai bine cererii.
Daca sunt in restaurant, clientii pot pur si simplu sa scanaze codul QR sau tag-ul NFC de pe cartonasele de pe fiecare masa, pentru a accesa cu usurinta meniul de pe site.
Site-ul este integrat cu o solutie CRM pentru inregistrarea comenzilor si printarea lor automata in bucataria restaurantului, pentru a demara mai rapid procesul de preparare, ceea ce duce la scurtarea timpului de servire.
Site-ul permite exportarea listelor cu clienti in vederea remarketing-ului, din moment ce clientii isi completeaza numele si datele de contact pentru rezervari si comenzi de livrare si isi dau acordul ca restaurantul sa pastreze si sa foloseasca aceste informatii, pentru a ii tine la curent cu ofertele speciale.
In plus fata de informatiile obtinute prin analizarea comportamentului clientilor pe site, l-am ajutat pe clientul nostru sa obtina o mai buna perspectiva asupra experientei clientilor sai si sa gaseasca modalitati de a imbunatati nivelul de satisfactie al acestora: tag-uri NFC si coduri QR sunt folosite pentru a directiona clientii catre un chestionar online, simplificand felul in care acestia pot oferi feedback despre experienta pe care au avut-o in restaurant sau comandand online.
Pentru a ajuta Mansion Pub sa atraga mai multi clienti si sa mentina atentia celor existenti, am completat solutia noastra cu un pachet de servicii de marketing online, promovarea restaurantului prin articole de blog si advertoriale, Facebook, Google, SEO si profiluri pe site-uri care listeaza si firme din domeniile HoReCa. Un specialist de marketing se ocupa de promovarea online si este la dispozitia clientului pentru orice intrebare.
"Faptul ca am apelat la Roweb ne-a ajutat sa transformam felul in care ne desfasuram afacerea. In plus fata de comenzile facute de clientii care viziteaza restaurantul nostru, acum vindem mult mai mult clientilor care acceseaza meniul de pe site si pe urma comanda fie online, fie la telefon. Acum e mai usor pentru ei sa faca rezervari si pentru noi sa procesam mai multe comenzi intr-un timp mai scurt, datorita solutiei integrate pe care au dezvoltat-o pentru noi cei de la Roweb."
Mihai Negru
Proprietar Mansion Pub