Roweb dezvolta sisteme CRM (Customer Relationship Management – gestionarea relatiilor cu clientii) custom pentru orice tip de afacere, de la imobiliare, la comert electronic si turism. Software-ul nostru CRM te ajuta sa-ti imbunatatesti relatiile cu clientii, sa le indeplinesti mai bine nevoile clientilor existenti si in acelasi timp sa gestionezi mai multe conturi. Putem integra functionalitati de Marketing, Vanzari, Suport si Inventar, intr-un singur sistem. Solutiile noastre CRM sunt usor de folosit si faciliteaza automatizarea proceselor de business si colaborarea dintre toti membrii echipei tale implicati pe parcursul vanzarii.
Suporta tipuri configurabile de utilizatori: arhive individuale sau ale organizatiei, adrese si linkuri multiple, profiluri si istoric complet al notelor.
Produsul a fost conceput sa permita customizarea numelor si selectiilor de date, permitandu-ti sa utilizezi propria ta terminologie.
Modelul de date flexibil ne permite sa configuram software-ul pentru orice tip de business. Conexiuni si ierarhie a inregistrarilor flexibile. Poti defini sediile centrale si locale sau raporturile dintre angajati si managerii lor directi. Folosim un model de date flexibil pentru a configura software-ul pentru orice tip de nevoi in privinta ierarhiei si conexiunilor. Iti poti configure structura conturilor pentru a se potrivi cel mai bine felului in care functioneaza echipa ta.
Expertii nostri dezvolta module custom, customizeaza module standard si le integreaza cu orice alte sisteme pentru a simplifica procesele tale de business. Solutia noastra include orare, rapoarte, tablouri de bord, gestionarea lead-urilor si a conturilor clientilor, campanii, facturare si multe alte functionalitati de care ai nevoie.