Contacte
Modulul de Contacte ofera acces rapid la multiple informatii, care pot fi filtrate dupa relevanta si care ofera instrumente dedicate de editare.
Sectiunile acestui modul:
- Liste standard - integreaza toate contactele inregistrate si profilurile comportamentale si tranzactionale ale acestora, plus o serie de optiuni de administrare (filtering, sorting, adding new) si de functionalitati (editing, emailing, matching, add to appointment, add to history, etc.);
- Cereri - integreaza toti potentialii clienti impreuna cu profilurile lor comportamentale in baza criteriilor de cautare (ex. vrea sa cumpere/inchirieze) plus multiple optiuni de management (filtering, sorting, adding new) si functionalitati (editing, emailing, matching, add to appointment, add to history, etc.);
- Dashboard - vizualizare rapida a activitatii prin prezentarea datelor sub forme dinamice (tabele, grafice, etc) din anumite perspective (Activitate in ultimele 24 h, Contacte noi, Surse contacte, etc.);
- Companie - listarea companiilor si a profilurilor lor (ID, VAT, website, activitati recente).
Lista de proprietati
Acest modul permite agentiilor imobiliare sa gestioneze toate proprietatile din portofoliul lor. Principalele caracteristici ale acestui modul sunt:
- baza de date a ofertelor care permite exportul automat de proprietati pe site-ul web al agentiei, precum si pe portalurile nationale de publicitate imobiliara;
- istoric complet al proprietatilor, cu toate evenimentele corelate de fiecare proprietate, vizitele clientilor, apelurile telefonice, anunturile si brosurile;
- buton de actiune pentru trimiterea detaliilor unei oferte catre proprietar sau catre un client;
- butonul de actiune pentru adaugarea evenimentelor in calendar;
- raport pentru detinatorul proprietatii, care contine istoricul complet al tranzactiilor;
- plan de activitate pe care agentul imobiliar il poate personaliza pentru fiecare imobil in parte;
- instrumente pentru potrivirea automata si manuala a ofertelor cu cererile.
Modulul de e-mail
Un client integrat de e-mail utilizeaza un protocol IMAP pentru a inregistra si actualiza informatiile despre clienti in baza de date WHISE CRM in urma oricarei schimbari. Toate e-mail-urile sunt salvate automat la inregistrarea clientului datorita acestei conexiuni dinamice.
Modulul permite utilizatorilor:
- sa adauge evenimente in calendar;
- sa vizualizeze istoricul conversatiilor pentru fiecare dintre contactele lor, din mai multe adrese de e-mail;
- sa evalueze e-mailurile bazate pe diverse atribute sau sa le tipareasca.
Toate e-mail-urile sunt salvate automat in arhiva clientului prin aceasta conexiune dinamica.
Calendar
Acest modul ajuta utilizatorii sa se organizeze mai eficient si sa identifice rapid activitatile zilnice, saptamanale si lunare.
Din aceasta pagina, utilizatorii pot initia o serie de actiuni:
- vizualizare intalniri direct in calendar;
- adaugare noi intalniri (prin completarea unui formular cu campuri predefinite);
- optiuni multiple de management (filtering, sorting, adding new);
- export de date din calendar (pentru o perioada de timp definita si filtrare dupa tipul actiunii);
- printarea unor pagini specifice din calendar;
- sincronizare cu Google.
Activitati (tasks)
Management de activitati simplificat si dinamic printr-un modul dedicat, accesibil din meniu.
Sectiuni specifice pentru afisarea activitatilor:
- today - activitati curente cu optiunea de inserare comentarii si atasare documente;
- inbox - toate activitatile cu optiunea de inserare comentarii si atasare documente;
- activitati cu termene depasite si activitati viitoare.
Alte optiuni: vizualizari dinamice de date folosind filtre multiple (tags, status, actiuni, proprietati, contacte, alocate lui, create de); optiuni multiple de management (cautari dupa nume/descriere, creare noua); acces rapid la istoricul de activitati (actualizate recent/create, data de realizare ascendent/descendent).