Scopul testarii nu este doar de a face o lista de defecte, ci de a construi incredere. Increderea este esentiala pentru toti cei implicati in dezvoltarea produsului, de la echipa de productie, la marketing, vanzari si echipele de suport, pana la utilizatorul final. Calitatea da intotdeauna un scop comun tuturor partilor implicate.
QA ajuta, de asemenea, la bunul curs al lucrului in echipa, optimizand comunicarea si aderand la bunele practici la nivel de dezvoltare si implementare, la nivel de specificatii si punere online a produsului.
Multa lume gandeste ca se poate “stinge incendiul” cand si daca acesta apare. Dar in orice tip de proiect, “incendiul” apare intotdeauna. Lumea complexa in care traim ne forteaza sa fim mai rapizi, mai destepti, sa cheltuim mai putin. Si este usor sa facem reduceri crezand ca nu vom afecta si calitatea. Un bug care ajunge live poate afecta toti utilizatorii impiedicand un anume tip de clienti, intr-o anumita perioada a zilei, sa plaseze o comanda si poate duce la pierderi de miliarde.
Este intotdeauna mai usor sa previi decat sa pierzi.
Este de preferat sa ai un produs usor de inteles si usor de utilizat, decat sa cheltui mult pe o echipa mare de suport.
Chiar daca un produs nu are niciun defect, partile implicate in proiect pot avea impresia de instabilitate si acest lucru este suficient pentru a afecta negativ produsul.
Repetarea bunelor practici creeaza reflexe bune. Cu timpul, calitatea inalta devine un mod natural de a executa lucrurile si costurile scad.
Expertiza noastra este puternic ancorata in procesul de codare si dezvoltare. Expertii nostri QA sunt fosti programatori, lucru care le-a conturat standardele de calitate, procesele si comunicarea precisa, si mai ales mandria pentru rezultate. La acest fundament se adauga ani de experienta in testare si training. Ei cunosc ce se petrece in spatele oricarui defect, viziune pe care o au din ambele tabere.
Managerii nostri de proiect si analistii de business au o vasta experienta practica in rafinarea specificatiilor si testelor de acceptare a utilizatorilor, acestia fiind instruiti anterior, pe baza celor mai bune practici de asigurare a calitatii.
Asa cum dovedeste rata crescuta de satisfactie a clientilor, programatorii si testerii nostri ofera servicii de testare menite sa-i ajute pe clienti sa se bucure de solutii software eficiente.
Noi folosim Agile si DevOps si tintim catre Integrare si Livrare Continua. Echipa de asigurare si control a calitatii beneficiaza de training ISTQB iar membrii acestei echipe sunt mereu la curent cu noile practici.
La fel ca intregul nostru ciclu de dezvoltare software, procesul de calitate este de asemenea flexibil si poate fi personalizat in concordanta cu nevoile tale.
Cu ajutorul tau, putem proiecta o abordare de testare continua sau putem sa folosi resurse de timp si ore de testare suficiente pentru a produce o validare maxima a produsului sau a functionalitatilor sale de baza.
Noi preferam abordarea"testelor timpurii si dese".
Scopul testarii 100% si 0 defecte reprezinta un plan perfect pentru esec, din punct de vedere al timpului si costurilor. Este important sa se stie ce, unde si cand sa se testeze, astfel incat sa se obtina impact cu adevarat benefic asupra produsului.
Acest lucru nu trebuie sa se bazeze pe cuvinte, ci pe transparenta masurabila si continua si pe feedback.
Noi stim cum sa testam scenarii relevante diferite si nu sa testam acelasi tip de scenarii de mai multe ori, astfel incat sa fim optimi.
Specialistii QA sunt implicati, inca de la inceput, in procesul de software development al proiectului sau aplicatiei, pentru a intelege corect specificatiile, necesitatile si asteptarile. Alaturandu-se perspectivei de afaceri a clientului si expertizei programatorilor, testerul completeaza in mod ideal echipa, influentand calitatea rezultatelor finale.
Pe langa rafinarea initiala a defectelor din faza de specificatii / planificare, noi cream si un plan pentru intregul spectru functional al produsului de software, sau optimizam o abordare bazata pe riscuri pentru elementele cele critice ale acestuia.
Iti prezentam strategia si incepem implementarea ei numai dupa ce avem aprobarea ta. Iti furnizam rapoarte periodice si metrice care asigura transparenta completa a rezultatului efortului de QA a produsului. Putem testa manual pentru explorare, folosind expertiza testerilor nostri in a pune intrebari pertinente, sau putem rula periodic verificari automate, care informeaza echipa de dezvoltare atunci cand apare un defect la ultimele update-uri, sau sa combinam punctele forte ale ambelor abordari.
Tourpaq furnizeaza solutii de software pentru operatori de turism, folosind o platforma pe care am construit-o in timpul indelungatei noastre colaborari. Serviciile noastre de QA asigura ca aceste solutii se dezvolta rapid si eficient.
Tehnologie:
Target Process, Katalon Studio (Selenium, Appium), Microsoft Visual Studio, Jetbrains ReSharper, dotCover, dotTrace, Jenkins
Studiu de caz