Monitorizarea activitatilor de vanzare
Folosind un sistem CRM personalizat si performant vei putea automatiza, eficientiza si sinconiza cele mai importante activitati de vanzare si sa obtii instant acces la date valoroase.
- urmarire SQL (lead-uri calificate pentru vanzare);
- customer management;
- sistem integrat de facturare;
- workflow-uri automatizate (pentru ofertare, follow-up, etc.);
- procese interne si colaborari simplificate;
- functionalitati specifice.
Monitorizarea activitatilor de Marketing
Utilizand un soft CRM personalizat poti urmari cu usurinta lead-urile generate, poti comunica rapid cu prospectii si promova mai eficient ofertele companiei. Si totul poate fi facut de catre utilizatori - angajati - dintr-o platforma comuna.
- urmarire MQL (lead-uri calificate de marketing);
- automatizari pentru e-mail marketing;
- automatizari workflow-uri de marketing (ex. e-mail-urile de follow-up);
- SMS marketing;
- procese interne si colaborari simplificate;
- functionalitati specifice.
Customer management
Clientii asteapta interactiuni personalizate si oferte specifice. Compania ta are nevoie de procese simplificate si eficiente, date intuitive (grafice, sincronizari de date etc.) si instrumente de lucru dedicate pentru a solutiona provocarile specifice din companie. Un sistem CRM poate sa iti ofere integral toate aceste lucruri.
- procese interne fara blocaje;
- comunicari personalizate cu clientii (prin functionalitati specifice);
- decizii de business informate - bazate pe date din Analytics;
- provocari specifice din industrie solutionate cu ajutorul unor instrumente de lucru dedicate.