VMS 365 - solutie Mobile-First (V4) Migrarea catre microservicii si transformarea acesteia intr-o aplicatie pentru dispozitive mobile

  • Aplicatie care ruleaza intr-o singura pagina
  • Experienta adaptata pentru dispozitive Mobile
  • Migrarea de la o arhitectura de tip monolitic la microservicii
  • Hosting mutat pe Azure

Tehnologii

.Net, VueJS, Azure, Redis, ElasticSearch

Pornind de la nevoile in continua schimbare ale utilizatorului, Varianta 4 a solutie VMS 365 duce aplicatia la un nivel superior. Prin migrarea de la o arhitectura de tip monolit la una bazata pe microservicii, am transformat solutia intr-una optimizata pentru dispozitivele mobile.

REZUMATUL PROIECTULUI

Locatie:

companie sediul in Marea Britanie

Industrie:

Recrutare & HR

Stare:

proiect in derulare (9+ ani) - update, mentenanta si dezvoltare de functii extinse

Metodologie:

Agile

Nevoia principala a clientului

Clientul avea nevoie de o solutie de management a activitatii care sa poata fi accesata cu usurinta de pe orice dispozitiv mobil. De asemenea, cu V4, clientul a dorit sa fac trecerea la o solutie de tip SaaS pentru a gestiona o baza de clienti in continua dezvoltare.

Expertiza oferita

Echipa cu abilitati extinse | Potrivirea rapida a obiectivelor de afaceri ale clientului cu solutiile tehnice potrivite | Capacitatea de a prelua rapid si de a optimiza proiectul existent | Experienta vasta in lucrul cu tehnologii moderne.

Servicii

Consultanta tehnica si analiza de business, Systems & Applications Architecture, Dezvoltare Full Stack, Testare automata si QA, DevOps, Mentenanta si suport

Ce urmeaza

Datorita migrarii de la arhitectura monolit la cea bazata pe microservicii, dezvoltarea ulterioara a functionalitatilor pentru Bridge (VMS 365) se va face mai rapid. De asemenea, compania are in plan update-uri legate de design si dezvoltarea continua a functionalitatilor, ceea ce va creste performanta aplicatiei.

Context

Clientul

nGAGE este o companie de resurse umane din Marea Britanie, cu notoritate, a carei activitate a fost recompensata cu premii si care a cunoscut o crestere rapida intr-o industrie competitiva.

Compania ofera servicii complexe de resurse umane, incepand de la recrutarea candidatilor pana la gestionarea documentelor, training si suport pentru recrutori.

Nevoia clientului

Principalul trigger pentru versiunea a patra a solutiei nGaGE a fost determinat de comportamentul utilizatorilor de a petrece cea mai mare parte a timpului dedicat aplicatiei, folosind dispozitivele mobile.

Odata cu optimizarea solutiei existente, clientul a decis sa inceapa procesul de rebranding al platformei - trecand la un nume mai sugestiv pentru obiectivul pe care aceasta il are: Bridge.

Prima interactiune

Prima interactiune nGage cu Roweb a fost rezultatul unei recomandari (de la Gauge - un client oficial) si a experientei noastre anterioare in furnizarea de solutii de management al talentelor.

Colaborarea este unul dintre cele mai lungi parteneriate din portofoliul nostru datorita interesului clientului de a-si optimiza activitatea si de a tine pasul cu dinamismul industriei HR si al transformarii digitale.

Solutia:

Rebrandingul si actualizarea solutiei au venit ca o necesitate a clientului de a se alinia atat cu nevoile angajatilor, cat si cu tendintele pietei, facand trecerea de la platforma VMS 365 la aplicatia Bridge.

Astfel, accentul s-a mutat de la o platforma bazata pe reducerea activitatilor repetitive prin automatizare (VMS 365) la o aplicatie optimizata pentru Mobile (Bridge), care permite accesul usor si intuitiv de catre patru tipuri de utilizatori: echipa nGaGE, candidati, furnizori si angajatori.

Active tehnologice

  • dezvoltare in cloud folosind serviciile Microsoft Azure;
  • aplicatie de tip single-page prin decuplarea interfetei utilizatorului de partea de backend;
  • aplicatie care permite conectarea securizata a dispozitivelor;
  • rapoarte de nivel inalt folosind SSRS;
  • agregarea datelor folosind NoSQL pentru optimizarea vitezei solutiei.

Principalele functionalitati ale aplicatiei

  • rapoarte si statistici, accesibile dintr-un singur tablou de bord;
  • modul dedicat de gestionare a activitatii;
  • setari pentru mai multe tari.

Rezultatul:

  • Trecerea de la arhitectura de tip monolit la cea de tip microservicii - obtinerea unei solutii care este mai rapid de dezvoltat si updatat;
  • Mutarea proiectului in Azure Microsoft Cloud - pentru mai multa flexibilitate, fiabilitate si securitate;
  • Aplicatia mobile-first - cu o interfata de utilizator noua, bazata pe materiale –pentru procese de comunicatii imbunatatite si experienta de utilizator performanta.

Ca rezultat, toti utilizatorii au acces instantaneu la produsele nGaGE prin intermediul unei aplicatii bazate pe design intuitiv si functionalitati moderne.

Beneficii pentru utilizatorii interni

  • Acces intuitiv de pe dispozitivele mobile Android si iOS;
  • Notificari, e-mailuri, sms-uri care eficientizeaza procesul de comunicare interna si externa, datorita integrarii cu platformele Twilio si Sendgrid;
  • Economisire de timp, datorita automatizarii care poate fi realizata direct de pe un dispozitiv mereu la indemana: smartphone-ul;
  • Organizarea, arhivarea si gestionarea documentelor direct din aplicatie;
  • Urmarirea corecta a datelor despre activitatea companiei si candidatilor, datorita unui sistem de raportare cu un tablou de bord modern si intuitiv;
  • Setari personalizate in functie de tarile din care provin candidatii.

Beneficii pentru utilizatorii externi

  • Acces facil la informatii de pe dispozitivele Android si iOS;
  • Acces la mai multe tipuri de comunicatii: e-mailuri, notificari, sms-uri sau apeluri si posibilitatea de a trimite (la randul lor) aceste tipuri de comunicatii;
  • Posibilitatea de a activa sau dezactiva notificarile, in functie de nevoi si preferinte;
  • Informatii specifice bazate pe locatia geografica, interesele si activitatea din aplicatie si platforma;
  • Optimizarea designului UX;
  • Informatii despre intalnirile programate cu recrutorii;
  • Functii automatizate pentru reducerea consumului de timp.

Versiunea actuala a solutiei, dezvoltata ca o aplicatie mobile-first, bazata pe microservicii, permite noi functionalitati si o adaptare usoara la tendintele din industrie.

Consideri ca o astfel de solutie ar fi potrivita pentru tine?
Afla mai multe detalii de la unul dintre consultantii nostri!

Depasirea asteptarilor clientului

Strategia noastra de dezvoltare s-a concentrat, inca de la inceput, pe rebrandingul solutiei moderne si intuitive.

Astfel, prima noastra decizie a fost sa migram de la arhitectura de tip monolit la arhitectura de tip microservicii. Drept urmare, aplicatia a devenit o suita de microservicii care se pot ajusta cu usurinta in functie de nevoile clientului.

De acum incolo, vom avea mai putine limitari in ceea ce priveste dezvoltarea, iar proiectul poate evolua continuu prin crearea de noi functionalitati fara a fi nevoie sa rescriem intreaga aplicatie.

In plus, datorita migrarii catre microservicii, putem vorbi despre fiabilitate si scalabilitate, timpul de implementare al noilor functionalitati fiind si el redus considerabil.

Echipa

Echipa de proiect a fost adaptata in functie de nevoile clientului. Initial, proiectul a inceput cu un grup restrans de experti. Pe parcurs, numarul acestora a crescut si s-a adaptat pe masura ce au aparut noi obiective in proiect.

Dincolo de experienta dezvoltatorilor nostri, un atu suplimentar pentru client a fost disponibilitatea mare a companiei noastre de a asigura rapid resursele umane necesare in proiect, indiferent de rolurile solicitate.

Dezvoltatori software

Specialisti UI

Specialisti QA

Manageri de proiect

Tehnologii

“ Roweb a dezvoltat pentru noi aplicatii, inclusiv produse Windows web si desktop care sunt utilizate acum de catre cei mai multi dintre angajatii nostri. Faptul ca este o companie romaneasca a fost un avantaj, cu atat mai mult cu cat nivelul de limba engleza vorbita de developeri este unul foarte bun. Astfel, nu ezitam sa recomandam Roweb ori de cate ori avem ocazia.”

Complete Sales Solutions Suite for Hush Restaurant

Tim Styles

Chief Information Officer at nGAGE
(numele initial al companiei Human Capital Investment Group)

Alte proiecte dezvoltate in parteneriat cu nGAGE

Vezi detalii despre versiunea a treia a proiectului VMS 365: contextul principal de dezvoltare, cerintele initiale ale proiectului si contributia echipei Roweb (dincolo de procesul propriu-zis).

De asemenea, poti gasi in portofoliul nostru si alte informatii despre alte functionalitati dezvoltate in parteneriat cu nGAGE.

Solutie HR dedicata (GDPR-compliant) pentru nGAGE

Chatbot development - nGAGE