Metodologie:
Agile
Este prima solutie de tip chatbot dezvoltata de clientul nostru. Principalul scop al aplicatiei este de a simplifica si imbunatati comunicarea la diferite niveluri de utilizare: intre angajati, intre angajati si management, intre companie si aplicanti.
Aplicatia integreaza un meniu permanent de unde poate fi activat chatbot-ul. Odata ce bot-ul este activat, utilizatorul poate adresa o intrebare - oricat de specifica. Intrebarea este preluata de bot si filtrata de modulul NLP care va incerca sa interpreteze informatia.
Sunt peste 40 de subiecte pe care bot-ul reuseste sa le inteleaga (informatii despre cum sa foloseasca aplicatia, date financiare, date de contact, aplicatii la job-uri, acordul candidatilor, etc). Anumite intend-uri extrag informatii si din baza de date.
Exemplu:
Angajatul plaseaza o intrebare: “La ce data sunt platit?"
Bot-ul raspunde automat “Urmatoarea data de plata este programata pentru 12 iunie 2021”
Daca bot-ul nu poate interpreta intrebarea, utilizatorul primeste automat optiunea de a intra in contact cu un consultant sub 3 variante:
Metodologie:
Agile
Tehnologii:
Google Dialog Flow, Socket.io, Framework7, KnockoutJS, ASP .NET API, Cordova, MSSQL
Echipa de proiect:
1 full stack developer, 1 designer, 1 UX designer, 1 consultant / PM
Timp de livrare:
3 luni
Rezultatul
Acum clientul utilizeaza o solutie dinamica si profitabila, capabila sa simplifice procesul de comunicare (odata cu reducerea numarului de apeluri telefonice, compania a remarcat si o reducere semnificativa a costurilor).
Beneficii pentru client:
Clientul nostru ofera acum servicii HR moderne, dinamice si rapide, interactiuni personalizate disponibile pe tot parcursul proceselor de recrutare.
Beneficii pentru utilizatorii interni
Chatbot-ul a fost creat pornind de la nevoile si asteptarile utilizatorilor. Acum utilizatorii au literalmente toate informatiile necesare la doar un click distanta.
Depasirea asteptarilor clientului
Avand in echipe developeri cu experienta extinsa pe proiecte digitale, am reusit sa intelegem rapid nevoile clientului si sa livram o solutie perfect adaptata specificului companiei si industriei.
Pentru dezvoltarea aplicatiei chatbot am implicat o echipa dedicata full-time care a reusit sa se adapteze din mers la cerintele dinamice:
1 consultant / PM
Full stack developer
Designer
UX designer
identificarea nevoilor clientului
selectarea tehnologiilor potrivite
crearea arhitecturii aplicatiei
stabilirea sprinturilor si termenelor
crearea proceselor pentru integrari
creare design & UX
creare API
creare UI
QA
trimitere in productie
nGAGE (care s-a numit initial Human Capital Investment Group) a colaborat cu Roweb pe o perioada de peste 8 luni, timp in care am fost foarte impresionati de nivelul ridicat de profesionalism in livrarea serviciilor. Colaborarea initiala a presupus preluarea unui proiect e-commerce dezvoltat de o alta companie care a lasat partea de programare din website intr-o stare destul de proasta, cu o performanta slaba si multi utilizatori nemultumiti. Roweb a stabilizat partea de cod, a optimizat interfata pentru utilizatori si a venit cu implementari de noi functionalitati - foarte utile. Ulterior am lucrat cu ei pe o versiune care a presupus eliminarea integrala a codului dezvoltat de colaboratorii anteriori. Roweb a dezvoltat, de asemenea, aplicatii noi, inclusiv produse Windows web si desktop care sunt utilizate acum de catre cei mai multi dintre angajatii nostri. Faptul ca este o companie romaneasca a fost un avantaj, cu atat mai mult cu cat nivelul de limba engleza vorbita de developeri este unul foarte bun, astfel ca nu ezitam sa recomandam Roweb ori de cate ori avem ocazia.
Tim Styles
Chief Information Officer la nGAGE (numele initial al companiei Human Capital Investment Group)