Invatare imersiva, networking cu specialisti din comunitatea eCommerce, customer success stories, workshop-uri si multe informatii noi – asta a insemnat pentru echipa noastra participarea la ecomTeam 2023.
Evenimentul a avut loc in Brasov, iar gazda: hotelul Qosmo – o locatie eleganta, dar suficient de cosy ca sa ne faca sa ne simtim ca intr-un team building si nu ca la o conferinta obisnuita.
Astfel, atmosfera a fost una relaxata, iar discutiile si intalnirile au decurs intr-un ritm natural si firesc. Vibe-ul de la ecomTeam a fost resimtit atat de ceilalti participanti, cat si cu vizitatorii care s-au oprit la standul nostru.
Iar daca ne intrebati pe noi, acesta a fost si motivul care a dus la legarea de noi parteneriate si colaborari.
Echipa Roweb a vorbit despre strategia noastra bazata pe solutii eCommerce 360
La ecomTeam am intalnit persoane a caror viziune este complementara cu a noastra. Mai precis, este vorba de reprezentanti ai companiilor care isi doresc o solutie eCommerce bazata in primul rand pe nevoile clientilor.
Am intalnit oameni cu viziune orientata spre utilizatori, care au nevoie de functionalitati intuitive si care cauta sa automatizeze mare parte dintre procesele lor – nu pentru inlocui angajatii, ci pentru a-i ajuta pe acestia sa fie mai eficienti in realizarea task-urilor, concentrandu-si, in acelasi timp, atentia spre evolutie si progres.
Un impact mare in realizarea acestor aspecte il are partea de Inteligenta Artificiala (A.I.) – aspect evidentiat si in cadrul conferintelor de la ecomTeam. Cu aceasta ocazie, anuntam ca in perioada urmatoare ne vom alinia tendintelor din piata si vom integra cat mai mult partea de A.I. in serviciile noastre de software development.
De asemenea, avem in plan extinderea portofoliului de produse eCommerce, evenimentul ecomTeam fiind un prilej bun pentru a ne da seama de necesitatile din piata.
Iar ceea ce am enumerat mai sus face parte din strategia noastra eCommerce. Astfel, ne propunem sa oferim clientilor nostri solutii complete, bazate atat pe dezvoltare, cat si pe Performance Marketing.
Ce am insemnat pentru echipa noastra participarea la ecomTeam
La editie ecomTeam din acest an, compania noastra a fost reprezentata
de:
Hold Marketing Managing Partner
“La ecomTeam am reusit sa ne reconectam cu vechi prieteni din industrie, sa dezbatem idei de crestere in eCommerce, atat din perspectiva web development, cat si paid media.
Trendurile arata ca datele devin din ce in ce mai importante, iar majoritatea brandurilor incep sa fie interesate de servicii de data analytics si media mix modelling. De asemenea, au fost dezbatute si subiecte precum cresterea valorii clientului, cat si idei de scalare globala a eCommerce-urilor locale.”
Sales Manager and & Co-founder Horeka by Roweb
“Pentru mine, ecomTeam a fost un eveniment cu un impact considerabil de networking, participanti numerosi din domeniul eCommerce romanesc si international, speakeri valorosi, cu viziuni ambitioase asupra pietei de domeniu. Potentialul de business identificat este relevant, ceea ce cu siguranta va aduce un impact pozitiv in viitorul apropiat.”
Head of eCommerce Development
“Conferinta EcomTeam este, de obicei, primul eveniment al toamnei dintr-un sir de intalniri eCommerce, la care participam de cativa ani. Cel mai mult apreciez oportunitatea de a intalni oameni noi (si interesanti). Conferinta este stabilita astfel incat sa existe timp pentru networking.
Si daca in cele mai multe cazuri, cand avem stand la o conferinta, nu apucam sa participam si la sesiuni, de data aceasta situatia s-a schimbat. Fiind mai multi colegi, am putut sa particip si la cateva panel-uri, al caror continut l-am apreciat foarte mult.”
What’s next?
Perioada urmatoare inseamna, in primul rand, participarea la un nou eveniment business & tech. Este vorba despre Gitex Global, care va avea loc in U.A.E Dubai, in perioada 16-20 octombrie si care reprezinta unul dintre cele mai mari evenimente tech la care dam #Join.
Evenimentul nu este singurul din acest an la care vom participa. In luna
martie 2023, am facut parte din delegatia Romaniei la MWC Barcelona – o sumit
care ne-a facut sa interactionam cu clienti si specialisti din comunitatea
internationala.
Dupa Gitex, atentia noastra se va muta asupra unor evenimente in-house, precum finalizarea internshipului 2023. De asemenea, portofoliul nostru inseamna noi proiecte pentru care am alocat echipe dedicate si despre care vom reveni cu detalii pe blog.