Cum se aplica sistemele de aplicatii enterprise in companii

Acest articol a fost publicat in categoria Dezvoltare aplicatii business, Transformare digitala in .

Sistemele de software enterprise ajuta companiile medii si mari sa rezolve probleme la scara larga care, in mod normal, sunt mult mai complexe. Aplicatiile enterprise faciliteaza, prin intermediul datelor preluate din operatiunile desfasurate de organizatie, o raportare complexa, atat de business, cat si de management. Aceste aplicatii sunt dezvoltate astfel incat sa creasca viteza si scalabilitatea, dar si sa permita implementarea cu mai multe tipuri de retea: internet, intranet sau alte retele corporative.

Daca vrei sa afli mai multe despre ce sunt aplicatiile enterprise, citeste mai multe aici.

Dezvoltarea unor sisteme software atat de complexe este externalizata catre companii specializate. In special din cauza faptului ca nu este eficient sa dezvolti o aplicatie enterprise in interiorul companiei, folosind departamentul intern de IT. De cele mai multe ori, departamentul intern de IT, nu are cunostintele, know-how-ul sau tool-urile necesare pentru a face fata, cu bine, problemelor neprevazute care vor aparea (citeste mai multe aici).

#1 ERP – Enterprise Resource Planning

source: https://actech.af/erp-system/

In acesta societate digitala, majoritatea companiilor isi tin baza de date a clientilor, fac inventarul sau proceseaza comenzi folosind Excelul. Un studiu realizat de Deloitte in 2018 a aratat faptul ca 62% dintre persoanele in functii de conducere inca folosesc Excelul pentru a citi informatii esentiale despre business-ul lor.

Aceasta abordare are mai multe probleme, dar cea care iese in evidenta este dependenta de factorul uman. Asta inseamna ca datele sunt adeseori prezentate cu erori, ceea ce duce la revizii si chiar la pierderi financiare.

Cu cat organizatia creste si procesele cresc in complexitate, folosirea Excelului devine din ce in ce mai putin relevant.

De altfel, sisteme ERP sunt considerate ca fiind nucelul oricarei companii moderne.

Aceste sisteme creaza o baza de date cu foarte putine erori. Datele sunt incarcate de fiecare departament, in cadrul unui sistem, care, astfel, ofera oricarei companii o viziune de 360° asupra clientilor, automatizarea proceselor de business, si sa obtina informatii valoroase cu privire la ce trebuie imbunatit.

Ce departamente pot fi integrate in cadrul unui sistem ERP:

  • Contabil;
  • Managementul stocului;
  • Serviciul de clienti;
  • Managementul proceselor de business;
  • Managementul comenzilor;
  • Resursele umane;
  • E-commerce;
  • Livrare, etc.

Vrei sa creezi propriul sistem de ERP?

Contacteaza-ne

#2 CRM – Customer Relationship Management

source: https://www.reallysimplesystems.com/blog/do-i-need-a-crm-system

Piata solutiilor de CRM are cea mai mare crestere dintre aplicatiile enterprise. Motivul consta in faptul ca ROI-ul (return of investment) mediu in cazul aplicatiilor enterprise de CRM este de 8.71$ pentru fiecare dolar cheltuit pentru a cumpara software-ul, si, de asemenea, poate creste rata conversiilor cu pana la 300%.

De ce? Pentru ca datorita sistemului de CRM construit corect, echipa de marketing si vanzari este in permanent la curent de fiecare client, indiferent de marimea acestuia. Permite reprezentantilor de vanzari sa aiba un istoric al interactiunii dintre client si organizatie (in persoana, la telefon, email, social media, etc.) si poate sa se asigure ca fiecare lead este valorificat la maximum.

Cele mai multe tipuri de sisteme de CRM ajuta la valorificarea lead-urilor, managementul comenzilor, initierea conversatiei cu clientii, urmarirea statusului acestora, planuirea campaniilor de promovare, dar si masurarea eficientei campaniilor.

Unul dintre clientii nostri, o companie de imobiliare din Bucuresti, care are ca diferentiator principal si atu competitional “reprezentarea exclusiva” (se concentreaza pe castigarea increderii clientilor prin transparenta serviciilor si claritatea acordurilor intre parti), avea nevoie de o integrare cu un sistem CRM si un website. Pentru a le putea scoate in evidenta promisiunea business-ului, am livrat o solutie care cuprinde:

  • design personalizat;
  • integrarea cu social media si blog;
  • functionalitati de upload media imagine si video;
  • sistem CRM integrat cu website-ul;
  • functii personalizate care simplifica managementul operational al fiecarui agent;
  • login personalizat pentru proprietarii de proprietati imobiliare;
  • functie de sortare personalizata a proprietatilor
  • o versiune personalizata a serviciul de CRM web WHISE (facilitand managementul proprietatilor, contactelor, emailului, si a rapoartelor)

Mai multe despre aceasta aplicatie enterprise de CRM

#3 HRM – Human Resources Management

Puterea HRM consta in faptul ca ajuta la automatizarea task-urile zilnice, cum ar fi managementul platii salariilor, managementul performantei, planificarea personalului, plati, cursuri de perfectionare si angajari.

In acelasi timp, aplicatiile enterprise de HRM ajuta la indeplinirea obiectivelor strategice de business printr-o abordare mai detaliata cu privire la angajati, cultura organizationala si spatiul de lucru. De asemenea, ajuta angajatii sa contribuie, prin mai multa eficienta si productivitate, la directia de dezvoltare a companiei.

Un departament de HR cu un software enterprise de HRM poate sa ofere companiei cunostintele si tool-urile necesare pentru ca operatiunile sa fie de succes.

Unul dintre clientii nostri ne-a cerut sa optimizam o platforma existenta de HR prin implementarea unor tehnologii care sa elimine activitatile redundante si consumatoare de timp (pentru toti utilizatorii: recrutori, angajati si candidati) si, in acelasi timp, ofere utilizatorilor experiente optimizate prin design dinamic si intuitiv, dar si prin instrumente si functionalitati specifice.

Am optimizat solutia si am modificat interfata (la nivel de design si functionalitate). Principala provocare a fost legata de volumul mare de cod pe care a trebuit sa il inlocuim. Rezultat Cheie: am creat o platforma dinamica, performanta si usor de administrat/utilizat, care include:

  • management profiluri candidati;
  • sistem de mesaje;
  • functii pe statusurile de job-uri: inregistrari, aprobari, externalizari, locatii, evaluari;
  • statusuri de plasare, date de incepere si de terminare;
  • calendare, timpi de inregistrare si aprobari;
  • facturare – informatii de plata, numar de ore, evaluari, cheltuieli, schimburi si aprobari.

Mai multe despre solutia enterprise de HRM

Este Roweb compania software de care ai nevoie pentru urmatorul proiect?

TEHNOLOGII PE CARE LE UTILIZAM:

METODOLOGII

  • Agile
  • Scrum
  • Kanban
  • Waterfall

ROLURI PE CARE LE OFERIM

  • Project managers
  • Business analysts
  • Developers
  • Q&A specialists
  • Scrum masters
  • UX Designers

Exemple de proiecte


Spotlight

Magento / CSS3 / HTML5 / Ajax / Webservices


Mr Crispy

Magento / CSS3 / HTML5 / Ajax / Webservices