A fost GPeC Summit 2022 – unul dintre cele mai importante evenimente de e-Commerce din Romania. Si noi am fost acolo, alaturi de parteneri din industria e-Commerce si software development, nume rasunatoare din comunitatea Digital Marketing, speakeri si mentori din e-Commerce.
Si a fost un eveniment conform asteptarilor noastre: o intalnire energizanta, cu vibe pozitiv, care a reusit sa adune laolalta, in incinta Teatrului National din Bucuresti, pasionati ai industriei si oamenii care abia asteptau sa se intalneasca pentru a putea face schimb de idei interesante.
GPeC – interactiune si networking cu comunitatea digitala
In contextul unui cotidian lipsit de liniste si aflat la granita dintre criza cauzata de pandemie si conflictele militare desfasurate la nivel international, putem considera Summitul GPeC ca fiind un pas important pentru interactiune si networking.
Luand pulsul evenimentului, am realizat ca vizitatorii aveau nevoie de o astfel de intalnire care sa-i (re)conecteze cu providerii de servicii e-Commerce si sa-i ajute sa descopere ce solutii li s-ar potrivi.
Astfel, la standul Roweb s-au oprit vizitatori curiosi sa afle care sunt serviciile noastre si cum i-am putea ajuta sa dezvolte platforme e-Commerce pentru activitatea sau clientii lor.
De asemenea, am avut placerea sa intalnim parteneri cu care comunicam deja prin e-mail sau prin alte platforme intermediare, dar pe care nu ii vazusem pana acum fata in fata. Putem spune ca a fost o “incalzire” a unor colaborari si proiecte interesante pe care le pregatim in viitor.
Desi participam la GPeC din 2018, iar clientii din portofoliul nostru au castigat premii importante la acest eveniment inca din 2015, trebuie sa recunoastem, ca in fiecare an, organizatorii si participantii reusesc sa ne surprinda placut. Provocarea de a veni cu ceva nou este mereu indeplinita.
Si poate ca de aceea, GPeC este un eveniment cu o traditie de 17 editii.
Cum a fost la conferinta GPeC 2022?
Sala de conferinta fost plina. Echipa noastra a participat la cateva sesiuni care prezentau trendurile in domeniul e-Commerce si importanta dezvoltarii unei strategii complete de creare a unei astfel de solutii.
Speakerii GPeC au reamintit importanta dezvoltarii unei solutii e-Commerce complete, in care flow-ul de lucru sa fie unul organizat: de la platforma aleasa pentru construirea magazinului online, pana la strategia de comunicare a brandului si relevanta fiecarei activitati de marketing in care se investeste.
Comunitatea Digitala din Romania a rezonat cu ideile transmise la conferinta, cu atat mai mult cu cat invitatii speciali au realizat o analiza a industriei nationale, oferind exemple concrete si punand in evidenta aspecte pozitive si negative.
Totodata, subiecte precum folosirea eficienta si corecta a datelor colectate despre utilizatorii platformelor e-Commerce au fost printre favoritele audientei.
Ce evenimente urmeaza?
Echipa Roweb incurajeaza participarea la evenimente precum GPeC, pentru networking, pentru a tine pasul cu tendintele din industrie si, nu in ultimul rand, pentru implicarea si profesionalismul organizatorilor.
Pornind de la acest fapt, GPeC si MWC Barcelona au fost doar primele evenimente din acest an la care noi am participat in calitate de expozanti. In continuare, agenda noastra este ocupata cu alte meetinguri si summituri internationale, precum:
- GITEX GLOBAL 2022, Dubai – o intalnire tech in peisajul futurist din E.A.U., cu mai mult de 400 de expozanti.
- Swiss IT Forum(s) 2022, Elvetia – o expozitie & un forum de discutii dedicate in intregime business-urilor din industria IT.
- MWC 2022, Las Vegas – o oportunitate de a descoperi ultimele tendinte din industria aplicatiilor pe mobil.
Pe langa asta, vom participa si la evenimente de cariera. De exemplu, la inceputul verii, pe 17 iunie, va dam intalnire la Jobs4IT, in Craiova.
Vom reveni curand cu detalii despre acest eveniment pe blog si in Social Media.