ADMIN
Utilizatorii cu rolul de Admin au posibilitatea de a administra:
- userii de e-learning ai companiilor (adaugare/editare/stergere useri de tip client, angajat sau HR, administrare cod unic de login companii);
- modulele (adaugare/editare/stergere modul);
- cursurile (adaugare/editare/stergere curs, asignare curs la companii, alegere tip de asignare catre fiecare companie in parte, asignare catre activitati din companii, asignare catre angajati specifici din companii, poate alege daca un curs are test si asocia un test unui utilizator);
- intrebarile pentru teste (creare/editare/stergere tipuri de intrebari, creare/editare/stergere intrebare, asignare intrebare la teste, incadrare intrebare catre un tip);
- testele (adaugare/editare/stergere test, asignare intrebari la test, asignare test la cursuri);
- rapoartele specifice e-learning pe clienti, cursuri, angajati;
- ce utilizatori cu roluri create (roluri care nu sunt default) au acces pe platforma e-learning specifica companiilor la care sunt asignati;
- activarea/dezactivarea unui curs.