Nu mai exista secrete sau nu ar trebui sa mai existe despre ce este un software de gestionare a relatiei cu clientii. Cunoasterea si definirea nevoilor si dorintelor clientilor este unul dintre obiectivele principale ale oricarei afaceri. Dar multe companii se lupta sa decida ce tip de instrument CRM sa cumpere sau daca au intr-adevar nevoie de unul. Fiecare companie ar trebui sa inteleaga importanta unui instrument CRM, care poate colecta date de la clientii si potentialii lor clienti si poate utiliza informatiile in beneficiul departamentului de vanzari, ajuta la strategia de afaceri si dezvoltarea companiei in general.
Multe companii sau departamente ale unei companii pot beneficia de un instrument software CRM personalizat, de la marketing digital si resurse umane la imobiliare, eCommerce, turism etc. De ce CRM personalizat? Deoarece fiecare afacere este diferita si fiecare proces al clientilor este diferit. Trebuie sa va asigurati ca adunati cele mai relevante informatii despre fiecare client.
Un instrument CRM personalizat ofera analize excelente pentru a va atinge obiectivele comerciale, in timp ce un software CRM existent pe care il puteti cumpara este de obicei destul de simplu si are nevoie de multa munca, pachete suplimentare care costa o multime de bani pana cand poate ajunge sa ofere rezultate nevoilor specifice ale fiecarei afaceri. Aplicatiile CRM personalizate sunt proiectate pentru cerintele specifice ale fiecaruia. Primiti exact ceea ce aveti nevoie, fara functii sau addon-uri inutile. Aplicatia este dezvoltata pe baza fluxului de lucru cu care echipa voastra este deja familiarizata, instruirea acestora necesita mai putin timp.
De ce ar trebui sa investiti intr-o aplicatie CRM personalizata?
- Buget mic
- Functionalitati personalizate
- Timp scurt de training
- Integrare usoara
- Procese de afaceri automatizate
- Caracteristici personalizate
Mituri despre CRM
- Inabordabil sau prea scump – Fals, multe companii de dezvoltare software ofera CRM-uri personalizate dezvoltate cu functii usoare si operatiuni simple, care nu implica specialisti IT scumpi.
- Cine este responsabil pentru implementarea unui software CRM – Marketing, Vanzari sau departamentul IT? – Niciuna, responsabilitatea ar trebui sa fie la management (CEO, director etc.). Liderul companiei este cel care defineste si gestioneaza strategia de afaceri si cu ajutorul sau, puteti avea o implementare mai buna a unui CRM. Succesul in implementarea unei astfel de solutii depinde de interesul si angajamentul conducerii superioare. Realizarea si implementarea necesita sprijinul tuturor partilor interesate.
- Software complicat, greu de inteles – Fals, CRM inseamna atragerea clientilor, pastrarea acestora si maximizarea profitabilitatii. Scopul principal al acestuia este de a maximiza profiturile afacerii. Pentru a face acest lucru, trebuie sa definiti si sa implementati tehnicile potrivite pentru a profita la maxim de o astfel de solutie.
Exemplu de tehnologii utilizate pentru dezvoltarea unui CRM personalizat
Implementarea unui instrument CRM personalizat sigur, eficient si puternic depinde, de asemenea, de tehnologiile pe care le alegeti. Trebuie sa fie precise, sa aiba cerinte specifice pentru a depasi toate nevoile utilizatorilor. Fiecare solutie CRM functioneaza de obicei cu un numar mare de utilizatori si trebuie sa efectueze sarcini de lucru complexe, fiind in acelasi timp si o solutie sigura.
PHP – foarte potrivit pentru proiectele mici sau mijlocii, indeplineste toate cerintele de baza pentru dezvoltarea CRM personalizata.
.NET – o alegere buna pentru un instrument care este in continua dezvoltare, cum ar fi un CRM. Cu .NET dezvoltatorii pot furniza software si functionalitati avansate.
Java – alegere excelenta pentru dezvoltarea uni CRM personalizat. Poate fi migrat cu usurinta intre mai multe sisteme de operare si poate procesa date avansate.
React – poate asigura stabilitatea codului si o experienta avansata a utilizatorului intr-un instrument CRM personalizat, oferind astfel o functionalitate puternica.
Aflati mai multe despre expertiza noastra in tehnologii de dezvoltare!
Caracteristici software pe care trebuie sa le aiba fiecare CRM
Managementul contactelor – Aceasta functie stocheaza si gestioneaza datele despre clientii dvs., cum ar fi nume, e-mailuri, numere de telefon, adrese etc. Va ajuta, de asemenea, sa pastrati un istoric al interactiunilor din trecut cu acestia intr-un mod rapid si organizat.
Managementul potentialilor clienti – Importati cu usurinta prospectii si clientii, individual sau in masa, din surse prin care i-ati contactat: campanii e-mail, reclame, social media etc.
Managementul taskurilor – Automatizati rapid sarcinile fiecarui utilizator din CRM, cum ar fi setarea mementourilor de apel, e-mailuri, follow-ups, deadline-uri si multe altele.
Managementul ofertelor – Conceput pentru a face o prezentare generala a tuturor ofertelor dvs., pentru a vedea starea acestora, caror persoane le sunt atribuite, progresul vanzarilor si pentru a le gestiona in diferite etape.
Automatizarea marketingului – Dezvoltati campanii de marketing personalizate pentru a va informa clientii despre produse noi, noutati despre compania dvs., trimiteti felicitari si urari, trimiteti oferte etc.
Integrari de instrumente externe – Puteti obtine potentialul maxim al CRM-ului dvs. personalizat prin integrarea altor aplicatii in CRM, cum ar fi aplicatia de e-mail, calendarul, aplicatiile de contabilitate etc. Integrarea acestora economiseste mult timp si resurse, nu este nevoie sa comutati intre aplicatii sau sa folositi in exces metoda copy-paste.
Gestionarea facturilor – A avea un instrument incorporat pentru facturare va economiseste, de asemenea, mult timp si resurse. Puteti automatiza facturarea clientilor dvs., puteti genera chitante, puteti avea rapoarte detaliate ale tuturor facturilor dvs. si puteti adauga diferite cursuri valutare, politici fiscale etc.
Rapoarte si analize – Va ajuta sa aveti o imagine de ansamblu a fluxurilor de lucru si a progresului. Un instrument puternic cu filtre personalizate, cu toate datele relevante pentru afacerea dvs., care pot fi exportate in excel si alte formate.
Roweb dezvolta sisteme CRM (Customer Relationship Management = gestionarea relatiilor cu clientii) custom pentru orice tip de afacere, de la imobiliare la eCommerce, turism, si multe altele. Software-ul nostru CRM te ajuta sa-ti imbunatatesti relatiile cu clientii, sa le indeplinesti mai bine nevoile clientilor existenti si in acelasi timp sa gestionezi mai multe conturi. Putem integra functionalitati de Marketing, Vanzari, Support si Inventar, intr-un singur sistem. Solutiile noastre CRM sunt usor de folosit si faciliteaza automatizarea proceselor de business si colaborarea dintre toti membrii echipei tale implicati pe parcursul vanzarii.
Obtineti o estimare gratuita pentru dezvoltarea unei aplicatii CRM!
Tendinte viitoare pentru dezvoltarea unei solutii CRM personalizata
Astazi CRM-urile se afla in centrul oricarei afaceri in crestere si din acest motiv, industria de gestionare a relatiei cu clientii creste foarte repede. Este cea mai mare piata de software din lume si se asteapta sa castige peste 80 de miliarde de dolari in venituri pana in 2025.
Accesul in timp real la datele clientilor prin solutii mobile si cloud sunt urmatoarele tendinte pentru CRM.
CRM mobil
Mai multe companii si angajatii lor accepta utilizarea unui instrument CRM daca acesta poate fi accesat de oriunde, de pe un dispozitiv mobil. Potrivit Forester, 50% dintre echipe si-au imbunatatit productivitatea utilizand un CRM mobil. Nucleus Research au constatat ca 65% dintre companiile care utilizeaza un CRM mobil isi ating obiectivele de vanzare.
Folosirea unui instrument CRM de pe un laptop sau dispozitiv desktop este inca mare, dar smartphone-urile si tabletele castiga teren foarte repede, ceea ce inseamna ca tot mai multi utilizatori isi folosesc acum software-ul CRM de pe mai multe dispozitive.
CRM in cloud
Utilizarea CRM de pe mai multe dispozitive si locatii a condus la o crestere a solutiilor CRM bazate pe cloud. In acest fel, ele devin mai rapide si mai sigure de utilizat pentru toata lumea. Aceasta tendinta va continua sa creasca in urmatoarele luni si ani.
Inteligenta artificiala
Inteligenta artificiala si machine learning-ul pot prezice comportamentul utilizatorului si va ajuta sa generati lead-uri mai calificate. Integrarea unor astfel de tehnologii cu un instrument CRM este ceva cu siguranta interesant si care trebuie urmarit cu atentie.
CRM-ul este in acest moment cea mai rapida piata de software. Aproape 60% dintre organizatii si-au crescut cheltuielile IT in 2020 si probabil ca va fi acelasi trend pentru restul acestui an. Software-ul CRM personalizat se afla in top-ul investitiilor IT. Aproximativ 44% dintre companii intentioneaza sa investeasca mai mult in IT anul acesta, astfel pot tine pasul cu concurentii.
Cererea de instrumente CRM a crescut anul trecut, in special in industrii precum retail sau BFSI. Nu este surprinzator, industria de retail a fost de asemenea, una dintre cele mai afectate industrii anul trecut, iar concurenta este dura. Astfel, cererea de solutii CRM personalizate a crescut semnificativ.
Imbunatatiti modul in care interactionati cu clientii. Un CRM eficient va economiseste timp si va ajuta sa cresteti volumul si valoarea vanzarilor.
Software CRM (gestionarea relatiilor cu clientii) dezvoltat pentru sectorul imobiliar.
Functioneaza perfect pe dispozitive iOS sau Android, permitand utilizatorilor finali – agenti imobiliari, sa economiseasca bani si timp si sa aiba control complet asupra muncii lor din mers.
TEHNOLOGII: ASP.NET Web API, Nancy FX, MSSQL, Elasticsearch, Memory cache, Redis, RabbitMQ, SignalR, PRTG, Octopus, Quartz.NET
CRM imobiliare
CRM-ul include o gama larga de functii orientate catre clienti, cu numeroase raspunsuri bazate pe contributia lor si un centru de servicii pentru clienti cu un sistem de asistenta simplu si usor de folosit.
TEHNOLOGII: C#, WPF, WCF, LINQ, MS-SQL, SQLite, ASP .NET, MVC, SOA
Cu un software CRM personalizat, veti putea avea o imagine de ansamblu completa a persoanelor cu care interactionati. Expertii nostri dezvolta module custom, customizeaza module standard si le integreaza cu orice alte sisteme pentru a simplifica procesele tale de business. Solutia noastra include orare, rapoarte, tablouri de bord, gestionarea lead-urilor si a conturilor clientilor, campanii, facturare si multe alte functionalitati de care ai nevoie.
Este Roweb compania de software de care ai nevoie pentru urmatorul proiect?
TEHNOLOGII PE CARE LE UTILIZAM:
METODOLOGII
- Agile
- Scrum
- Kanban
- Waterfall
ROLURI PE CARE LE OFERIM
- Project managers
- Business analysts
- Developers
- Q&A specialists
- Scrum masters
- UX Designers